مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز اول مهرماه ۱۴۰۲

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز اول مهرماه 1402 همزمان با شروع مهرماه در اولین روز قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد که در جدول امروز شاهین G تا زمانیکه مدل شاهین اتوماتیک وارد بازار شود، از جمله گران ترین سواری های سایپا بود و هم اکنون در بازار نزدیک به 600 میلیون تومان قیمت دارد. خودروی کوییک پلاس اتوماتیک که با قیمت 327 میلیون درب کارخانه به فروش می رسد در بازار آزاد با قیمت 400 میلیون تومان معامله می شود. کوییک R دنده ای نیز 345 میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز اول مهرماه ۱۴۰۲

همزمان با شروع مهرماه در اولین روز قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد که در جدول امروز شاهین G تا زمانیکه مدل شاهین اتوماتیک وارد بازار شود، از جمله گران ترین سواری های سایپا بود و هم اکنون در بازار نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. خودروی کوییک پلاس اتوماتیک که با قیمت ۳۲۷ میلیون درب کارخانه به فروش می رسد در بازار آزاد با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان معامله می شود. کوییک R دنده ای نیز ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی کوییک دنده ای که از جمله ارزان ترین سواری های سایپا می باشد امروز با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان به فروش می رشد و ساینا دنده ای ساده که از خط تولید سایپا کناره گیری کرده با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

همچنین خودروی تیبا صندوق دار و تیبا ۲ با قیمت های ۳۳۵ و ۳۴۰ میلیون تومان به فروش می رسند. پراید ۱۵۱ نیز که جز آخرین مدل ها در خط تولید است در بازار آزاد با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان ثبت شده است.

جدول قیمت محصولات سایپا ۱ مهرماه ۱۴۰۲

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

حضور سیتروئن C3-XR در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ (شهریور ماه)

mortazavi

عدم عرضه توسط خودروسازان صحت ندارد

سجاد ناجی

زمان واردات خودروی جانبازان اعلام شد…

mortazavi

نظر دهید.