مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز ۲۸ شهریور

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز 28 شهریور امروز سه شنبه 28 شهریورماه 1402 قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شد. بر همین اساس، ساینا دنده ای در بازار آزاد به قیمت 330 میلیون تومان رسید و خودروی شاهین با قیمت 600 میلیون رسید. 

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز ۲۸ شهریور

امروز سه شنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شد. بر همین اساس، ساینا دنده ای در بازار آزاد به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان رسید و خودروی شاهین با قیمت ۶۰۰ میلیون رسید.

خودروی ساینا دنده ای یکی از ارزان ترین خودروهای صفر کیلومتر می باشد و در بازار آزاد برابر با ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. تیبا صندوقدار هم مانند ساینا از خط تولید سایپا خارج شد و با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان در جدول امروز ثبت شد.

تیبا ۲ نیز در بازار آزاد با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان به فروش رسید و با قیمت کوییک دنده ای هم گام شد. کوییک دنده ای R هم در بازار آزاد ۵ میلیون افزایش قیمت خورد و کوییک پلاس که دارای گیربکس اتوماتیک است با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

خودروی شاهین نیز که از جمله خودروهای گران قیمت است در بازار آزاد خودروهای ایرانی با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تیبا ۲ در بازار آزاد به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده و دقیقا معادل کوییک دنده‌ای معامله می‌شود. خرید کوییک دنده‌ای R در بازار آزاد پنج میلیون بیشتر خرج برمی‌دارد و کوییک پلاس را که به گیربکس اتوماتیک مجهز شده، ۴۰۰ میلیون تومان می‌فروشند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فروش اقساطی این وانت ایران خودرو شروع شد…

mortazavi

جرایم اشتباهی گریبانگیر مردم

سجاد ناجی

نگران حذف سهمیه بنزین نباشید

سجاد ناجی

نظر دهید.