مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

حرکت عجیب ایران خودرو سفارش ۲۰۷ با تحویل ۲۰۶

حرکت عجیب ایران خودرو سفارش 207 با تحویل 206 شرکت ایران خودرو 207 را با موتور و داشبورد خودروی 206 متوقف شده عرضه می کند و اکنون مردم قیمت 207 را پرداخت می کنند اما در واقع با خودروی 206 رانندگی می کنند.

حرکت عجیب ایران خودرو سفارش ۲۰۷ با تحویل ۲۰۶

شرکت ایران خودرو ۲۰۷ را با موتور و داشبورد خودروی ۲۰۶ متوقف شده عرضه می کند و اکنون مردم قیمت ۲۰۷ را پرداخت می کنند اما در واقع با خودروی ۲۰۶ رانندگی می کنند. در اصل مردم سفارش ۲۰۷ با تحویل ۲۰۶ را با قیمت خودروی ۲۰۷ در اختیار دارند که این یکی از عجیب ترین اقدامات این گروه خودرویی است.

سال قبل، سازمان ملی استاندارد به خاطر عدم رعایت استانداردهای ۸۵ گانه تولید خودروی ۲۰۶ را متوقف کرد اما اکنون این گروه خودرویی همان موتور و داشبورد را در بدنه ۲۰۷ با کمی تغییرات قرار داده است و البته این در حالی است که از امکانات ۲۰۷ هم کم شده و با قیمت ۲۰۷ عرضه می کند.

قیمت محصولات ایران خودرو 

شورای رقابت در آخرین دوره قیمت گذاری خودرو برای ۲۰۶ قیمتی تعیین نکرده است زیرا این مدل قبلاً متوقف شده بود و شورا قیمت ۲۰۷ را بر اساس مشخصات ۲۰۷ دوره قبل تعیین می کند. . اما خودروی تحویلی فعلا فقط ۲۰۷ نام دارد و خبری از تعویض موتور ۲۰۷، داشبورد ۲۰۷، سنسورها و دوربین عقب و همچنین رینگ های آلومینیومی و ترمز عقب نیست.

پیش از این کیانوش پورمجیب، معاون اجرایی ایران خودرو گفته بود: توقف تولید پژو ۲۰۶ به معنای حذف آن از سبد محصولات این شرکت نیست. برای انطباق با استانداردهای جدید اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد خودروسازان، مجبور شدیم تولید ۲۰۶ را متوقف کنیم تا این انطباق استاندارد دوباره متولد شود. درعوض، سفارشی سازی برای دریافت انواع مختلف خودرو با توجه به نیاز مشتریان خاص انجام می شود. / خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت ها بازهم کاهش پیدا کرد

مطالب مرتبط

مشکلات مالیاتی خودروسازان و قطعه سازان

سجاد ناجی

فروش فوق العاده ۲ مدل از ایران خودرو + زمان تحویل و شرایط

mortazavi

گرم کن صندلی و سرد کن صندلی در خودروها چگونه عمل می کنند؟

mortazavi

نظر دهید.