مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

ایران خودرو رکورد تولید خودرو را شکست!

اخبار خودروهای داخلی | تولید خودروهای ایران خودرو | رکورد ایران خودرو برای تولید 

ایران خودرو در یک روز تولید محصولات خود را به ۲۶۲۵ رساند!

در روزهای ابتدای آذر ماه ۹۹ُ تولید محصولات ایران خودرو به ۲۶۲۵ دستگاه رسید و این رکورد توسط ایران خودرو شکسته شد که البته این رکورد در دوسال گذشته چنین سابقه ای نداشته است.

شرکت ایران خودرو که یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه ساخت خودروهای داخلی می باشد در این مدت و مانند سال قبل به رشد ۵۹ درصدی رسید و ایران خودرو توانست در این مدت زمان بیشتر از ۳۲۰ هزار خودرو تولید کرده که تقریبا ۱۲۰ هزار دستگاه بیشتر از تولیدات هشت ماه گذشته می باشد.

اخبار خودروهای داخلی | تولید خودروهای ایران خودرو | رکورد ایران خودرو برای تولید 
اخبار خودروهای داخلی | تولید خودروهای ایران خودرو | رکورد ایران خودرو برای تولید 

طرح تحویل خودروها در کمتر از دوماه…

در همین راستا میزان تعهدات عقب مانده برای مشتریان نیز بسیار کاهش پیدا کرده است و از ۲۰۰ هزار دستگاهی که از سال قبل بوده به ۳۶ هزار دستگاه رسیده است و بیش از ۳۰ درصد از این معوقات مربوط به تولیدات مشترک با شرکت های خارجی می باشد و البته این قسمت با اجرا کردن طرح های تبدیل به خودروهای مربوط به ایران خودرو با هماهنگی و رضایت کامل مشتریان می باشد که تا اخر سال به صفر می رسد. لازم است ذکر شود که در حال حاضر نیز میانگین اینکه در اجرای تعهدات نسبت به خریدارن کمتر از دو ماه شده است و این امید وجود دارد که در روزهای آینده نیز بسیار کمتر خواهد شد. بتازگی کلیات طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو در مجلس به تصویب رسیده است اما آیا طرح خودرویی مجلس؛ واردات را آزاد می کند؟

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ممنوعیت واردات خودرو شامل چین نمی شود

مطالب مرتبط

شروط جدید خودروهای وارداتی دپو شده

سجاد ناجی

لحظه شمار برای نتیجه جلسه شواری رقابت و بررسی تنظیم بازار خودروهای سواری

mortazavi

گذر دو شرکت از الزامات قانونی واردات

سجاد ناجی

نظر دهید.