مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ایران خودرو تاکسی برقی اش را روانه خیابان های شهر کرد!

ایران خودرو تاکسی برقی اش را روانه خیابان های شهر کرد! ایران خودرو به تهران خودروهای برقی را برای ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و سایر کلان‌شهرها معرفی کرده است. این خودروهای برقی با نام GRE از مدل‌های معتبر کشور چین هستند. آنها با ویژگی‌های فنی مناسب، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای شبکه تاکسی‌رانی کشور، هماهنگ شده‌اند و با نیازهای اساسی تاکسی‌رانان سازگاری دارند. تجربه سفر درون‌شهری با استفاده از این خودروها، مناسب و رضایت‌بخش برای مسافران خواهد بود.

ایران خودرو تاکسی برقی اش را روانه خیابان های شهر کرد!

ایران خودرو به تهران خودروهای برقی را برای ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و سایر کلان‌شهرها معرفی کرده است. این خودروهای برقی با نام GRE از مدل‌های معتبر کشور چین هستند. آنها با ویژگی‌های فنی مناسب، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای شبکه تاکسی‌رانی کشور، هماهنگ شده‌اند و با نیازهای اساسی تاکسی‌رانان سازگاری دارند. تجربه سفر درون‌شهری با استفاده از این خودروها، مناسب و رضایت‌بخش برای مسافران خواهد بود.

این خودرو ابعادی به طول ۴۶۷۵ سانتی‌متر، عرض ۱۸۳۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۴۸۰ سانتی‌متر دارد و فاصله محوری آن ۲۷۵۰ سانتی‌متر است.

مشخصات فنی تاکسی برقی ایران خودرو

خودرو مورد نظر دارای یک باتری با ظرفیت ۴۳.۹ کیلووات ساعت است که با یک بار شارژ کامل در شرایط استاندارد، می‌تواند تا ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو دارای پیشرانه‌ای است که توان بیشینه آن ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۲۵ نیوتن متر است. سرعت بیشینه این خودرو ۱۴۰ کیلومتر در ساعت بوده و زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ آن حدود هفت ثانیه است.

روزانه با قیمت خودرو

محصول برقی این وارداتی دارای سه سال گارانتی یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش می‌باشد. باتری این خودرو نیز دارای گارانتی شش ساله یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش است. گروه صنعتی ایران خودرو با داشتن گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در کشور، شرایط ویژه‌ای را برای ارائه خدمات در دوره گارانتی و وارانتی این محصول فراهم کرده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سایپا گفت: مهلت اضافی برای واریز وجه خودروی شاهین در نظر گرفته ایم

مطالب مرتبط

برنامه‌های ایران خودرو برای بهبود کیفیت خودروها

سجاد ناجی

سود غیرشفاف دولت برای واردات خودرو و فروش آن در بورس کالا

mortazavi

سرنوشت قیمتها در سال آینده

سجاد ناجی

نظر دهید.