مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سرعت بالای ایران خودرو برای فروش ۱۱ هزار خودرو در دو هفته!

سرعت بالای ایران خودرو برای فروش 11 هزار خودرو در دو هفته! ایران خودرو، فرآیند واگذاری خودروهایی که از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند را با سرعت بیشتری به اتمام می‌رساند. این خودروساز اعلام کرده است که تعداد 11 هزار دستگاه از اعضای خانواده دنا را در مدت دو هفته به متقاضیان فاکتور خواهد کرد. اخبار حاکی از این بود که ایران خودرو، در چند وقت اخیر برای واگذاری انواع دنا که از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده بود، با مشکلاتی مواجه شده بود.

سرعت بالای ایران خودرو برای فروش ۱۱ هزار خودرو در دو هفته!

ایران خودرو، فرآیند واگذاری خودروهایی که از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند را با سرعت بیشتری به اتمام می‌رساند.
این خودروساز اعلام کرده است که تعداد ۱۱ هزار دستگاه از اعضای خانواده دنا را در مدت دو هفته به متقاضیان فاکتور خواهد کرد. اخبار حاکی از این بود که ایران خودرو، در چند وقت اخیر برای واگذاری انواع دنا که از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده بود، با مشکلاتی مواجه شده بود.

چالش اصلی این مسئله به خاطر شماره گذاری دنا پلاس بوده است که باعث نارضایتی متقاضیان شده است. ایران خودرو قادر به دریافت مجوزهای لازم برای شماره گذاری دنا پلاس از سازمان ملی استاندارد نشده بوده است و این موضوع منجر به ایجاد دپوی این خودروها در پارکینگ شرکت شده بود.

به گفته مدیران ایران خودرو، دلیل تأخیر در تحویل خودروهای مذکور به متقاضیان به علت تغییر در سیستم قفل خودرو برای ارتقای سطح ایمنی بوده است.

این تغییرات نیازمند اخذ تأییدیه جدید از سوی سازمان استاندارد بوده و به دلیل مستلزم بودن یک فرآیند صحه‌گذاری طولانی، تحویل آن‌ها به تعویق افتاده بود.

این مسئله منجر به ناکارآمدی در تحویل دنا پلاس شده و موجب تعویق در ارائه آن به مشتریان شده است. حاکمیت ایران خودرو، با حضور در محل این شرکت، عملیات تحویل دنا پلاس را نظارت کرده و این امر به عنوان یک اقدام اجرایی موجب تنبیه این خودروساز توسط سازمان تعزیرات حکومتی مطرح شده است.

واگذاری ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس می‌تواند تأثیر مستقیمی بر بازار این خودرو داشته باشد. اگرچه عوامل دیگر نظیر نرخ ارز تغییرات کمتری داشته باشند، اما انتظار می‌رود که با تأخیر در تحویل دنا پلاس‌ها، تأثیر محسوسی بر قیمت بازاری این خودرو اعمال شود.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  در بازار آزاد امروز قیمت خودروها چگونه بود؟ (1 مهرماه)

مطالب مرتبط

آیا دلالان سیستم قرعه کشی خودرو را دور می‌زنند؟!

سجاد ناجی

داستان امروز بازار خودروهای ایرانی از چه قرار است؟

mortazavi

۱۶ برابر کشورهای دیگر فروش خودرو انجام می دهیم! چرا؟!

mortazavi

نظر دهید.