مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

ایران خودرو با طرح ویژه مادران در دهه فجر ۱۴۰۱

ایران خودرو با طرح ویژه مادران در دهه فجر 1401 همزمان با ابلاغ رسمی برای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت که از سمت شورای اسلامی اعلام شده بود، مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها در تاریخ 1400/08/24 به دنیا آمده باشند می توانند برای این طرح محصولات ایران خودرو که ویژه دهه است، اقدام کنند. متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی برای این طرح ثبت نام کنند. اما لازم به ذکر است که برای اعتبار سنجی افراد ثبت نام شده، مشخصات انها به اداره ثبت احوال ارسال خواهد شد تا بعد از شناسایی شرایط امکان واریز وجه فراهم شود. فعال شدن این طرح در تاریخ 13 بهمن ماه ساعت 14 شروع و تا روز شنبه 22 بهمن ماه 1401 ادامه خواهد داشت. همچنین افتتاح حساب وکالتی شامل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی شود. 

ایران خودرو با طرح ویژه مادران در دهه فجر ۱۴۰۱

همزمان با ابلاغ رسمی برای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت که از سمت شورای اسلامی اعلام شده بود، مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به دنیا آمده باشند می توانند برای این طرح محصولات ایران خودرو که ویژه دهه است، اقدام کنند. متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی برای این طرح ثبت نام کنند. اما لازم به ذکر است که برای اعتبار سنجی افراد ثبت نام شده، مشخصات انها به اداره ثبت احوال ارسال خواهد شد تا بعد از شناسایی شرایط امکان واریز وجه فراهم شود. فعال شدن این طرح در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۴ شروع و تا روز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. همچنین افتتاح حساب وکالتی شامل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی شود.

ایران خودرو با طرح ویژه مادران در دهه فجر 1401  همزمان با ابلاغ رسمی برای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت که از سمت شورای اسلامی اعلام شده بود، مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها در تاریخ 1400/08/24 به دنیا آمده باشند می توانند برای این طرح محصولات ایران خودرو که ویژه دهه است، اقدام کنند. متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی برای این طرح ثبت نام کنند. اما لازم به ذکر است که برای اعتبار سنجی افراد ثبت نام شده، مشخصات انها به اداره ثبت احوال ارسال خواهد شد تا بعد از شناسایی شرایط امکان واریز وجه فراهم شود. فعال شدن این طرح در تاریخ 13 بهمن ماه ساعت 14 شروع و تا روز شنبه 22 بهمن ماه 1401 ادامه خواهد داشت. همچنین افتتاح حساب وکالتی شامل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی شود. 

 

خبر جدید روز: گروه خودرویی بهمن موتور نیز به مناسبت دهه فجر طرح ویژه مادران را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شارژ قیمت خودرو از چهار منبع

مطالب مرتبط

قیمت گذاری دستوری باعث ناآرامی بازار خودرو

سجاد ناجی

انتشار زمان قرعه کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

سجاد ناجی

مشخصات پرشیا جدید ایران خودرو با امکانات (پژو پارس نیوفیس)

mortazavi

نظر دهید.