مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

رویداد باور نکردنی ایران خودرو، بزرگترین پیش فروش تاریخ!

رویداد باور نکردنی ایران خودرو، بزرگترین پیش فروش تاریخ! مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اگر مجوز این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگیریم

رویداد باور نکردنی ایران خودرو، بزرگترین پیش فروش تاریخ!

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اگر مجوز این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگیریم به زودی تا چند روز دیگر شاهد بزرگترین پیش فروش تاریخ محصولات ایران خودرو خواهیم بود. مهدی خطیبی با اعلام این خبر گفت: بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو طرحی کاملا جدید است که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می شود و مابقی آن پس از لیزینگ انجام خواهد شد و این طرح برای مشتریان واقعی است. چیزی که می تواند آرامش را به بازار خودرو بیاورد.

وی در خصوص برخی گلایه ها مبنی بر تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده و فروش فوری گفت: چنین معوقه ای (یعنی مهلت تحویل خودرو فرا رسیده و تحویل نداده ایم) در منطقه نداریم.

فقط برای خودروی تارا که سه ماه پیش دچار مشکل فرمان برقی شده بود، مقداری معطلی داشته ایم، کل خودروهای تارا دستی و اتوماتیک تاخیری دو هزار و ۷۰۰ دستگاهی است که مردم از تحویل خودرو مطمئن باشند. به موقع، ممکن است زمان تحویل ممکن است از یک هفته تا ۱۵ روز متفاوت باشد، اما به موقع تحویل داده می شود.
خطیبی در خصوص اینکه آیا زیان انباشته ایران خودرو با عرضه اولیه خودرو کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: قطعا هر سیاستی که ما را از فشار فروش زیر قیمت تمام شده نجات پیدا کنیم، وجود داشته باشد، بورس کالای ایران است که از زمان شروع فروش خودرو در بورس یعنی از آذرماه تا امروز یکشنبه، حدود ۱۸۰۰۰ دستگاه خودرو فروخته ایم و در طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به فروش داشته ایم….
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرعه کشی ایرانیان خودرو جدا از طرح جوانان و خودروهای فرسوده همچنان وجود دارد، پاسخ داد: بله؛ سورن، پژو ۲۰۶ و پژو پارس جزء این موارد هستند.
مدیرعامل ایران خودرو همچنین با اشاره به افزایش تولید ایران خودرو خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی و گزارش ریاست جمهوری در اسفندماه سال گذشته پیش بینی شده بود تولید خودرو از جمله ایران خودرو در سال جاری ۵۰ درصد افزایش یابد. نسبت به سال قبل؛ امروز تولید ما بیش از ۴۸۱ هزار دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۱ هزار دستگاه بیشتر تولید کردیم و ۴۸ درصد افزایش تولید داشتیم. بنابراین از نظر شاخص های تولید، صدور فاکتور یا فروش و تحویل، این نسبت حتی در شرایط فعلی نیز رعایت شده و نسبت به سال گذشته وضعیت بسیار خوبی داریم.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اطلاعیه بهمن موتور در طرح خودروهای فرسوده اعلام شد.

مطالب مرتبط

طرح پیش فروش کوییک S ویژه مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

بی تاثیری داخلی ‌سازی روی قیمت خودرو

سجاد ناجی

ارزان شدن خودرو شرط و شروطی دارد که باید عملی شوند…

mortazavi

نظر دهید.