مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اولویت خودروهای وارداتی با تاکسی های برقی است….

اولویت خودروهای وارداتی با تاکسی های برقی است.... وزیر همچنین گفت: با هماهنگی رئیس کل بانک مرکزی قرار شد شرایط آسان برای واردات خودروهای برقی داده شود و اولاً واردات تاکسی برقی در اولویت قرار گرفته است.

اولویت خودروهای وارداتی با تاکسی های برقی است….

وزیر همچنین گفت: با هماهنگی رئیس کل بانک مرکزی قرار شد شرایط آسان برای واردات خودروهای برقی داده شود و واردات تاکسی برقی در اولویت قرار گرفته است.

عباس علی آبادی در گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه تا ده روز آینده آیین نامه واردات خودروهای برقی نو و کارکرده تدوین می شود، گفت: در پیش نویس این آیین نامه نوآوری هایی را در نظر خواهیم گرفت زیرا اولویت ما واردات وسایل نقلیه الکتریکی است. وی همچنین در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که تصمیم داریم تحولاتی را در صنعت خودرو به وجود بیاوریم و علاوه بر خودروهای موجود، خودروهای برقی نیز وارد شوند که در تدارک زیر ساخت های لازم برای خودروهای برقی هستیم.

علی آبادی گفت: نوآوری در حوزه خودروهای برقی اتفاق بسیار مهمی است که در کشور اتفاق می افتد و منافع زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت. از این نظر از نظر حفظ محیط زیست وضعیت بهتری خواهیم داشت، اقتصادی که کشور از سوختی که مصرف نمی شود بیشتر دریافت می کند. وزیر صمت در پاسخ به این سوال که آیا می توان واردات خودروهای نو و دست دوم را به خودروهای برقی محدود کرد؟ وی افزود: اولویت ما واردات خودروهای برقی است.

خبر امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲: قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو را از طریق همین لینک میتوانید دنبال کنید.

آقای علی آبادی در خصوص مدت زمان اجرای پروژه گفت: با هماهنگی رئیس کل بانک مرکزی توافق شد تا شرایط مناسب و مساعد برای واردات خودروهای برقی فراهم شود. ابتدا واردات تاکسی های برقی در اولویت قرار می گیرد. تاکسی های برقی در حالی که هزینه ها و مزایای بیشتری برای کشور به همراه دارند، مصرف سوخت بیشتری نیز دارند و تاثیر بیشتری بر محیط زیست دارند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شرایط فروش JMC S350

مطالب مرتبط

خبر خودرو فوری | طرح فروش چانگان Cs35 در ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

لیست خودروهایی که ممکن است وارد بازار ایران شوند

سجاد ناجی

اطلاعیه جدید سایپا برای مشتریان ساینا دوگانه سوز

mortazavi

نظر دهید.