مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

انجام تست های ایمنی برای پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای | انجام تست برای پژو ۲۰۷ | تست های ایمنی پژو ۲۰۷ | ارزیابی کیفی پژو ۲۰۷ 

آزمون های ایمنی برای تست پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

خودروی ۲۰۷ پانوراما به گفته مدیر پروژه مربوطه از آزمون های ایمنی توانسته نتایج مثبتی را به دست آورد و این خودرو موفق شد که گواهینامه استاندارد اروپایی ECE را به دست آورد. براساس خبرهای خودروهای ایرانی به گزارش ۲۲ شرقی در مورد جزئیات این خبر بیشتر بدانید…

به گفته احمدآقاجانی معمار:

براساس مدارک پروژه پانوراما، تست های ایمنی تصادف از جلو ECE R94، تصادف از بغل ECE R95، مقاومت سقف FMVSS 216 و همچنین آزمون های شیشه ای ایمنی و نصب آنها روی خودرو ECE R43 و ایمنی سرنشین در برخورد با قطعات داخل کابین ECE R21 با موفقیت انجام شده است.

تست برخی قطعات و عوامل دیگری که در این خودرو به کار رفته است نیز انجام شد و مطابق با استانداردهای جاری در صنعت خودرو می باشد و برای نمونه می توان به سقف شیشه ای اشاره کرد که ۱۸ تست بر روی آن انجام شد، اشاره کرد و تست هایی مانند برخورد سر، گلوله، ضربه های متفاوت و …

پژو 207 سقف شیشه ای | انجام تست برای پژو 207 | تست های ایمنی پژو 207 | ارزیابی کیفی پژو 207 
پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای | انجام تست برای پژو ۲۰۷ | تست های ایمنی پژو ۲۰۷ | ارزیابی کیفی پژو ۲۰۷ 

سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ براساس استاندارد خودروهای اروپایی که مجهز به سقف پانوراما هستند، نصب شده است…

برای نصب این سقف و با هدف داخلی سازی و در نظر گرفتن قطعات این طرح در ایران، اطلاعات فنی آن در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته و با همکاری سازندگان و تامین کنندگان داخلی، نمونه های اولیه خودرو مجهز به سقف پانوراما برای انجام دادن تست و ارزیابی های لازم به مرحله تولید رسیده است که بعد از انجام تست ها و تکمیل کردن ارزیابی های فنی در نهایت گواهینامه استاندارد ECE به آن اعطا شده است.

مطالعه بیشتر  مدیران خودرو از فروش اقساطی محصولات خود می گوید! (در دی ماه 1402)

همچنین ظرفیت تولید خودروهای پانوراما نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال می باشد که در مقایسه با خودروهای ۲۰۷ سقف شیشه ای و با خودروهای دارای سانروف به این صورت است که در محصولات تولید شده با سقف پانورا شیشه سقف ثابت می باشد و باعث افزایش نور کابین شده است که دید وسیعی را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم میکند و باعث جذاب تر شدن و کاربردی تر شدن آن می شود و البته نسبت به خودروهای سانروف دار نیز کوچک است.

تازه ترین خبرها: قیمت اعلام شده کامیون ایسوزو ۸ تن و ۶ تن

زمانی که سقف پانوراما در پژو ۲۰۷ باز شود عبور نور و انرژی کنترل شده و از افزایش زیاد دمای داخل کابین و ورود اشعه های مضر فرابنفش به داخل خودرو جلوگیری می شود. ضمن اینکه در آینده این سقف پانوراما به خودروهای دنا و رانا نیز اضافه خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ممنوعیت عرضه رانتی خودرو و دستور وزرات صمت

mortazavi

موج دوم تحریم‌ها با صنعت خودرو چه کرد؟

سجاد ناجی

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو ۱۸ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.