مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو | ام وی ام آریزو ۵ اسپرت

رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو | ام وی ام آریزو 5 اسپرت به عنوان نسل چهارم این سدان، محصول جدیدی از گروه صنعتی مدیران خودرو با نام آریزو اسپرت 5S معرفی شد. در روز جمعه 30 اردیبهشت 1402، گروه صنعتی مدیران خودرو طی مراسمی از یک محصول جدید خود با نام MVM آریزو 5 اسپرت که در اصل نسخه جدید آریزو 5 توربوشارژ می باشد و با تغییرات ظاهری قرار است به زودی وارد بازار خودرو ایران شود که رونمایی از این محصول توسط مدیران این شرکت انجام شد. 

رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو | ام وی ام آریزو ۵ اسپرت

به عنوان نسل چهارم این سدان، محصول جدیدی از گروه صنعتی مدیران خودرو با نام آریزو اسپرت ۵S معرفی شد. در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، گروه صنعتی مدیران خودرو طی مراسمی از یک محصول جدید خود با نام MVM آریزو ۵ اسپرت که در اصل نسخه جدید آریزو ۵ توربوشارژ می باشد و با تغییرات ظاهری قرار است به زودی وارد بازار خودرو ایران شود که رونمایی از این محصول توسط مدیران این شرکت انجام شد.

خودروی آریزو از سال ۹۵ توسط گروه صنعتی مدیران خودرو وارد ایران شد که تا سه نسل به روزرسانی های خود را دریافت کرد و اکنون که قرار است نسل چهارم این سدان با نام آریزو ۵S که یک مدل به روز شده از آریزو ۵ توربو می باشد وارد بازار خودرو کشور شود.

مشخصات فنی MVM آریزو ۵S اسپرت

از سری مشخصات فنی می توان به تغییرات فنی نسبت به مدل قبلی یا همان آریزو ۵ توربو اشاره کرد که در این نسخه جدید تغییرات قابل توجهی نداشته و دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ می باشد که تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو انتقال قدرت خود را توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو انتقال می دهد که با قابلیت تعویض ۹ دنده شبیه سازی شده نصب شده اما ظاهر داخلی و بیرونی آریزو ۵ اسپرت از تغییرات جدیدتری برخوردار شده که مهمترین آنها تغیرات جلو پنجره می باشد.

مطالعه بیشتر  توجه کمیته خودرو به تکلیف معوقه‌های مونتاژی خودروسازان

قیمت تقریبی ام وی ام آریزو ۵ اس | MVM آریزو ۵S

همچنین ممکن است براساس اعلام مدیران خودرو، آریزو ۵S در حدود قیمتی یک میلیارد تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

به زودی این مدل های ایران خودرو تحویل خواهد شد.

mortazavi

ممنوعیت پیش‌فروش خودرو توسط شرکت‌های فاقد مجوز

سجاد ناجی

احتمال توقف تولید دو خودروی داخلی

سجاد ناجی

نظر دهید.