مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

امکان ثبت نام برای رزروی های سامانه یکپارچه

امکان ثبت نام برای رزروی های سامانه یکپارچه

امکان ثبت نام برای رزروی های سامانه یکپارچه | مشکلات عدیده سامانه یکپارچه فروش خودرو | عدم رعایت عرضه و تقاضا توسط خودروسازان

تمامی منتخبین ذخیره (رزرو) می‌توانند از روز شنبه نسبت به انجام فرآیند ثبت نام نهایی و واریز وجه اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه سایت سامانه یکپارچه خودرو تمامی منتخبین ذخیره (رزرو) طرح یکپارچه عرضه خودرو می‌رساند با توجه به اتمام فرصت واریز وجه منتخبین اصلی، تمامی منتخبین ذخیره (رزرو) طرح مذکور که نام آن‌ها در سامانه یکارچه تخصیص خودرو اعلام شده است می‌توانند از روز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت‌های فروش شرکت‌های خودرو ساز، نسبت به انجام فرآیند ثبت نام نهایی و واریز وجه اقدام کنند .

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام منتخبین ذخیره این دوره تا ۶ تیر ۱۴۰۱ است.

با اتمام زمان تکمیل وجه برندگان اصلی اولین دوره فروش خودرو، حال نوبت تکمیل وجه برای نفرات رزرو بر اساس ظرفیت باقی مانده رسیده است.

در برخی از رسانه ها اعلام شده که ارسال پیامک برای نفرات رزرو اولین دوره قرعه کشی فروش یکپارچه خودرو از امروز آغاز می شود.

  • اسامی متقاضیان خرید خودرو در اولین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com بعد از یک روز تاخیر اعلام شد.
  • ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه و قرعه کشی این مرحله در تاریخ ۹ خردادماه انجام شد.
  • در این مرحله بیش از ۴ میلیون متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند.
  • ثبت‌نام کنندگان باید با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو و وارد کردن کد رهگیری یا کد ملی از برنده شدن یا نشدن خود در این مرحله مطلع شوند. لازم به ذکر است در صورت برنده شدن متقاضی، پیامکی از سوی خودروساز ارسال می‌شود.
  • مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  موج گرانی بازار خودرو به بازار لاستیک رسیده است

مطالب مرتبط

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز

سجاد ناجی

بی تاثیری داخلی ‌سازی روی قیمت خودرو

سجاد ناجی

جهش مجدد قیمت خودرو در بازار کشور

سجاد ناجی

نظر دهید.