مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

امشب آخرین مهلت فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه

امشب آخرین مهلت فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه ارائه هفت مدل مختلف خودرو از پنج شرکت سازنده، یک طرح فروش ویژه با مشخصه‌های خاص برای تحریک علاقه مشتریان اجرا گردید. این طرح، با هدف ارائه محصولات با کیفیت و جلب توجه مخاطبین متنوع شامل گروه‌های مشتریان عمومی، مادران مشمول طرح جوانی جمعیت و صاحبان خودروهای قدیمی و فرسوده، به اجرا درآمد. تحویل این خودروها 3 ماهه می باشد.

امشب آخرین مهلت فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه

ارائه هفت مدل مختلف خودرو از پنج شرکت سازنده، یک طرح فروش ویژه با مشخصه‌های خاص برای علاقه مشتریان اجرا گردید. این طرح، با هدف ارائه محصولات با کیفیت و جلب توجه مخاطبین متنوع شامل گروه‌های مشتریان عمومی، مادران مشمول طرح جوانی جمعیت و صاحبان خودروهای قدیمی و فرسوده، به اجرا درآمد. تحویل این خودروها ۳ ماهه می باشد.

به منظور ارتقای فروش خودروهای داخلی تولیدی و مونتاژی، بدون لزوم قرعه‌کشی و بدون نیاز به مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در حساب وکالتی، از طریق سامانه یکپارچه نوبت‌دهی خودروها، عرضه هفت مدل خودرو از محصولات پنج شرکت خودروساز تولیدی و مونتاژی از روز دوشنبه (۲۰ آذر ماه) آغاز شد و امکان خرید این خودروها تا امشب ۲۲ آذرماه وجود دارد.

این اقدام هدفمند به منظور تشویق مردم به خرید خودروهای داخلی و ارائه محصولات جدید یا استفاده از ظرفیت‌های خالی موجود در بازار صورت گرفته است. این فرصت برای مخاطبان بدون دغدغه‌های امور مالی و بدون مشکلات مربوط به قرعه‌کشی، فرصتی مناسب برای تهیه خودروی مورد نیاز و مطابق با تمایلات آنان است.

با فعال‌سازی این سامانه و ارائه این فرصت برای مردم، انتظار می‌رود بازار فروش خودروهای داخلی رونق بیشتری پیدا کند و مشتریان بهره‌ور واقعی از این امکانات بهره‌مند شوند.

در مرحله فعلی، هفت مدل مختلف خودرو، از جمله Haima 7X از ایران‌خودرو، Lamiarayma از آرین‌موتور، JAC S3، JAC J4 و KMC X5 از بهمن‌موتور، Dayun Y7 از ایلیاموتور و Tigard X35 از ساینارموتور برای مشتریان عرضه شده است. مشتریانی که شرایط عمومی مانند عدم داشتن پلاک انتظامی فعال، عدم خرید خودرو به مدت ۴۸ ماه (برای دو خودروساز بزرگ) و ۲۴ ماه (برای خودروسازان خصوصی)، حداقل سن ۱۸ سال و موارد دیگر را دارا بودند، می‌توانستند با تاخیری کوتاه در شروع فرآیند ثبت‌نام، از روز دوشنبه خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مطالعه بیشتر  آیا قیمت‌گذاری خودرو آزاد می‌شود؟
مدل خودرو شرکت سازنده
Haima 7X ایران‌خودرو
Lamiarayma آرین‌موتور
JAC S3 جک
JAC J4 جک
KMC X5 بهمن‌موتور
Dayun Y7 ایلیاموتور
Tigard X35 ساینارموتور

امشب آخرین مهلت فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو

این فراهم‌سازی و عرضه خودروها به عنوان بخشی از یک طرح فروش استثنایی با تعهد تحویل ظرف مدت حداکثر سه ماه، برای سه گروه از مشتریان مختلف اجرا گردید. این گروه‌ها شامل مشتریان عادی، مادرانی که در طرح جوانی جمعیت مشمولند و صاحبان خودروهای فرسوده بودند. با این اقدام، فرصتی به مشتریان فراهم شد تا با شرایط ویژه‌ای، خودروهای جدید را با قول تحویل در حداکثر مدت سه ماه بخرند و از این برنامه‌های فروش ویژه بهره‌مند شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

احیا و بهبود کیفیت نسل قدیم آریسان

سجاد ناجی

رونمایی از هایما ۸S در نمایشگاه خودرو تهران

سجاد ناجی

قیمت جدید در طرح فروش فوری وانت پراید از ۲۴ مرداد

mortazavi

نظر دهید.