مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

رشد قیمت ها امروز در بازار خودرو ایران ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

رشد قیمت ها امروز در بازار خودرو ایران 11 تیرماه ۱۴۰۳ در روزهای اخیر، بازار خودرو در ایران به یک روند صعودی قیمت پرداخته است، به خصوص در بخش خودروهای داخلی و مونتاژی. این افزایش قیمت به طور گسترده‌ای در اکثر محصولات دیده می‌شود، با این حال برخی از خودروها هنوز در روند کاهش یا ثبات قیمت قرار دارند. خبرهای خودرویی روز را می توانید از سایت ۲۲ شرقی به صورت به روزرسانی شده دریافت کنید. 

رشد قیمت ها امروز در بازار خودرو ایران ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

در روزهای اخیر، بازار خودرو در ایران به یک روند صعودی قیمت پرداخته است، به خصوص در بخش خودروهای داخلی و مونتاژی. این افزایش قیمت به طور گسترده‌ای در اکثر محصولات دیده می‌شود، با این حال برخی از خودروها هنوز در روند کاهش یا ثبات قیمت قرار دارند. خبرهای خودرویی را با رشد قیمت ها امروز در بازار خودرو ایران ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ روز را می توانید از سایت ۲۲ شرقی به صورت به روزرسانی شده دریافت کنید. 

فضای سیاسی فعلی و نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، به شدت بر روند بازار خودرو تأثیر گذار بوده است و منجر به تغییرات قابل توجهی در قیمت‌ها شده است. قیمت خودروهای داخلی صبح امروز با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

به عنوان مثال، خودروهای پرطرفدار شرکت ایران‌خودرو مانند پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، با افزایش به ترتیب ۱۶ میلیون و ۲۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته، به فروش می‌رسند، با قیمت‌های ۷۶۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان.

قیمت خودروهای مونتاژی در ۱۱ تیرماه با خبر خودرو

همچنین، در دسته خودروهای مونتاژی، مانند دنا پلاس با ۶ سرعته و سورن پلاس دوگانه‌سوز، با افزایش به ترتیب ۲۳ میلیون تومان و ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، به قیمت‌های ۸۴۶ میلیون تومان و ۷۹۶ میلیون تومان در دسترس هستند.

سایر خودروهایی همچون ساینا S و کوییک R تیپ S از شرکت سایپا نیز با افزایش به ترتیب ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون تومان، به نرخ‌های ۴۴۰ میلیون تومان و ۴۳۳ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌اند.

مطالعه بیشتر  جایگزین تیبا و ساینا مشخص شد

شاهین G (سانروف) از دیگر محصولات شرکت سایپا نیز با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان در دسترس قرار دارد.

در بازار خودروهای مونتاژی ایران، امروزه تغییرات قابل توجهی در قیمت‌ها مشاهده می‌شود. محصولات معروفی همچون تیگو۷ پرو پرمیوم و آریزو ۶ پرو از شرکت مدیران خودرو، با افزایش ۶۵ میلیون تومانی و ۲۴ میلیون تومانی به ترتیب به فروش می‌رسند، با قیمت‌های دو میلیارد و ۹۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان.

همچنین، خودروی کراس X33 (اتوماتیک) با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

در دسته خودروهای لوکس، کی‌ام‌سی J7 و هیوندای النترا از شرکت کرمان موتور، هر دو با افزایش ۳۹ میلیون تومانی و ۷۰ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت‌های یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در آخر، فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و لاماری ایما با افزایش ۳۰ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی به قیمت‌های دو میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تغییر در قیمت کارخانه ای محصولات سایپا

سجاد ناجی

محمود خیامی، بنیانگذار ایران ناسیونال درگذشت !

Sajjad Amanian

اجرای آزمایشی طرح تخصیص سهمیه بنزین به افراد

سجاد ناجی

نظر دهید.