مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

با ماهیانه ۱۰ میلیون تومان این خودرو مونتاژی را قسطی بخرید!

با ماهیانه 10 میلیون تومان این خودرو مونتاژی را قسطی بخرید! فردی که در طرح فروش اقساطی جک J۴ با بازپرداخت ۱۲ ماهه شرکت می‌کند، باید تا یک سال به مبلغ ۱۱۲ میلیون تومان برای تسویه چک مربوطه پرداخت نماید. همچنین طرح های اقساطی دیگری نیز برای این مدل خودرو اعلام شده است که در ادامه خبر خودرویی امروز بررسی خواهیم کرد.

با ماهیانه ۱۰ میلیون تومان این خودرو مونتاژی را قسطی بخرید!

فردی که در طرح فروش اقساطی جک J۴ با بازپرداخت ۱۲ ماهه شرکت می‌کند، باید تا یک سال به مبلغ ۱۱۲ میلیون تومان برای تسویه چک مربوطه پرداخت نماید. همچنین طرح های اقساطی دیگری نیز برای این مدل خودرو اعلام شده است که در ادامه خبر خودرویی امروز بررسی خواهیم کرد.

فروش خودروهای به روش اقساطی برای شرکت‌های خودروساز چندین مزیت دارد. اولاً، این روش باعث می‌شود شرکت‌ها بتوانند بیشترین تعداد مشتری را جذب کنند؛ زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند به جای خرید نقدی. ثانیاً، ارائه گزینه اقساطی باعث گسترش بازار خودرو می‌شود؛ زیرا بسیاری از افراد قادر به خرید خودرو به صورت نقدی نیستند. سوماً، با ارائه گزینه اقساطی، شرکت‌ها می‌توانند افراد را به خود جذب کنند؛ زیرا خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خریدهای افراد شناخته می‌شود و ارائه این گزینه ممکن است باعث افزایش تعامل افراد با شرکت و ارتباط نزدیک‌تر آن‌ها شود. چهارماً، خرید خودرو به روش اقساطی باعث افزایش مدت زمان بهره‌برداری خودرو برای افراد می‌شود؛ زیرا با پرداخت اقساط، قیمت نهایی خودرو کاهش می‌یابد و این باعث می‌شود مدت زمانی که افراد از خودرو استفاده می‌کنند، افزایش یابد. به این ترتیب، فروش خودرو به روش اقساطی برای شرکت‌های خودروساز به عنوان یک راهکار عالی در زمینه بازاریابی محسوب می‌شود.

فردی که در طرح فروش اقساطی جک J۴ با بازپرداخت ۱۲ ماهه شرکت می‌کند، باید تا یک سال به مبلغ ۱۱۲ میلیون تومان برای تسویه چک مربوطه پرداخت نماید.

بهترین حالت خرید اقساطی جک J۴ آذر امسال شامل پرداخت ماهانه ۱۰ میلیون تومانی است. در این سناریو، متقاضی باید در زمان شروع قرارداد، ۴۵۰ میلیون تومان را به حساب کرمان‌خودرو واریز کند و سپس به مدت ۴ سال، هر سه ماه ۳۰ میلیون تومان به عنوان قسط پرداخت کند. حالا اگر مشتری در طرح فروش اقساطی آذر امسال گزینه بازپرداخت ۱۲ ماهه را انتخاب کند و ۳۵۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کند، میزان پرداخت ماهانه به حدود ۲۷ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. در شرایط فروش اقساطی جک J۴ در آذر امسال، مشتری حداکثر تا ۴۵ روز کاری ماشین را تحویل می‌گیرد، اما سند خودرو تا پایان دوره بازپرداخت اقساط در وثیقه کرمان‌خودرو باقی می‌ماند.

مطالعه بیشتر  ایران خودرو با طرح ویژه مادران در دهه فجر 1401

هرماه ۲۷ میلیون قسط و بازپرداخت یکساله برای جک J4

برای خرید اقساطی جک J۴ با ۱۲ ماه بازپرداخت، قیمت نهایی تقریباً ۷۸۲ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان خواهد بود که تقریباً ۱۷ میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه است. مشتری برای این خرید باید پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان را انتخاب کرده و سپس هر سه ماه ۸۳ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان به عنوان اقساط را پرداخت نماید.

لیست به روزرسانی قیمت خودرو

این خرید شامل پرداخت ماهیانه ۲۷ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان است. اما اگر شخص بجای گزینه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان، ۳۵۰ میلیون تومان را انتخاب کند، می‌بایست هر سه ماه ۱۱۲ میلیون تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند. بنابراین، قیمت نهایی پس از یک سال در این حالت به ۷۹۷ میلیون تومان می‌رسد

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) قیمت نهایی پس از ۱۲ ماه (میلیون تومان)
۴۵۰ ۲۷٫۷ ۷۸۲٫۵
۳۵۰ ۳۷٫۳ ۷۹۷٫۳

هرماه ۱۵ میلیون قسط و بازپرداخت دوساله برای جک J4

به شکل جدول اطلاعات خرید اقساطی جک J۴ با گزینه بازپرداخت دو ساله را می‌توان به صورت زیر نمایش داد:

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) قیمت نهایی پس از ۲ سال (میلیون تومان)
۴۵۰ ۱۵٫۴ ۸۱۳٫۶

این جدول نشان می‌دهد که با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان و پرداخت اقساط ماهیانه ۱۵ میلیون تومان، قیمت نهایی پس از ۲ سال برابر با ۸۱۳٫۶ میلیون تومان خواهد بود.

جدول اطلاعات خرید اقساطی جک J۴ با مدت بازپرداخت ۲۴ ماه و پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان:

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) قیمت نهایی پس از ۲۴ ماه (میلیون تومان)
۳۵۰ ۲۰٫۵ ۸۴۳٫۰

این جدول نشان می‌دهد که با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان و پرداخت اقساط ماهیانه ۲۰٫۵ میلیون تومان، قیمت نهایی پس از ۲۴ ماه برابر با ۸۴۳٫۰ میلیون تومان خواهد بود.

مطالعه بیشتر  افزایش تولید در ایران خودرو به 50 درصد رسید

هرماه ۱۲میلیون قسط و بازپرداخت سه ساله برای جک J4

خرید اقساطی جک J۴ با انتخاب گزینه بازپرداخت سه ساله و دو گزینه پیش‌پرداخت ۳۵۰ و ۴۵۰ میلیون تومان را می‌توان به صورت زیر نمایش داد:

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) در هر مرحله تعداد اقساط
۳۵۰ ۴۸٫۵ ۱۲
۴۵۰ ۳۸٫۴ ۱۲

این جدول نشان می‌دهد که با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان، مشتری باید در ۱۲ مرحله مختلف (هر سه ماه یکبار) رقمی نزدیک ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند. در حالی که با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان، مشتری باید در هر مرحله حدود ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند.

خرید اقساطی جک J۴ با دو گزینه پیش‌پرداخت ۹۳۱ و ۴۵۰ میلیون تومان:

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) در هر مرحله تعداد اقساط
۹۳۱ ۱۶٫۰ ۵۸
۴۵۰ ۱۱٫۷۸ ۵۸

با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان، مشتری باید هر سه ماه ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند. در حالی که با انتخاب گزینه پیش‌پرداخت ۹۳۱ میلیون تومان، مشتری باید هر ماه ۱۶ میلیون تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند.

هرماه ۱۰ میلیون قسط و بازپرداخت چهار ساله برای جک J4

اطلاعات خرید اقساطی جک J۴ با گزینه بازپرداخت چهارساله و پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان را به شکل جدول زیر نمایش داد:

پیش‌پرداخت (میلیون تومان) اقساط ماهانه (میلیون تومان) در هر مرحله تعداد اقساط
۴۵۰ ۱۰ ۱۶

با انتخاب گزینه بازپرداخت چهارساله و پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان، متقاضی باید هر سه ماه ۱۰ میلیون تومان به‌عنوان اقساط پرداخت کند و پس از ۱۶ مرحله مختلف، مجموع واریزی متقاضی به حساب کرمان‌خودرو به مرز ۹۴۰ میلیون تومان می‌رسد. این قیمت اعلام شده از نرخ جک  J4 در کارخانه نزدیک به ۱۷۵ میلیون تومان بالاتر است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت خودروهای وارداتی ۲ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

بنزین کمتر ، سی ان جی بیشتر

سردبیر

قیمت خودرو در بازار و در روزهای پایانی آبان ماه چگونه است؟

mortazavi

نظر دهید.