مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اقدام سرکاری سایپا برای فروش محصولات ۱۳ اذرماه ۱۴۰۱

اقدام سرکاری سایپا برای فروش محصولات 13 اذرماه 1401شرکت خودروسازی سایپا که از روز 12ام اذرماه 1401 برای فروش دو مدل از محصولات خود

اقدام سرکاری سایپا برای فروش محصولات ۱۳ اذرماه ۱۴۰۱

شرکت خودروسازی سایپا که از روز ۱۲ام اذرماه ۱۴۰۱ برای فروش دو مدل از محصولات خود با نام های کوئیک و کوئیک R که برای متقاضیان عادی و مادران کار خود را آغاز کرده است بعد از مدت زمانی کوتاهی که سایت فروش برای ثبت نام باز شده بود، از دسترس خارج شد و سایت برای متقاضیان قطع شده بود. جدیدترین خبرهای خودرویی را در سایت خبرگزاری ۲۲ شرقی می توانید مطالعه کنید.

خبرهای پرحاشیه دنیای خودرو: خودروسازی ایران خودرو در خصوص حذف قیمت گذاری دستوری توضیحاتی را ارائه کرده است که می توانید در لینک زیر آنها را مشاهده کنید.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا، قاسم خاکی جوان دراین باره گفت:

به دلیل مشکلات فنی در زیرساخت سایت، دسترسی به آن موقتا قطع می باشد و به دنبال رفع پیگیری آن هستیم.. او همچنین اضافه کرد فروش فوق العاده خودروهای کوئیک و کوئیک آر از ساعت ۱۴ روز گذشته قرار بود انجام شود اما متاسفانه این مشکل هنوز برطرف نشده است. به گفته برخی مشتریان گفته شده که با اینکه از وی پی ان استفاده نکرده اند اما سیستم خطای اینکه با آی پی ایران وارد شوید را نشان داده است و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است.

اقدام سرکاری سایپا برای فروش محصولات 13 اذرماه 1401  شرکت خودروسازی سایپا که از روز 12ام اذرماه 1401 برای فروش دو مدل از محصولات خود با نام های کوئیک و کوئیک R که برای متقاضیان عادی و مادران کار خود را آغاز کرده است بعد از مدت زمانی کوتاهی که سایت فروش برای ثبت نام باز شده بود، از دسترس خارج شد و سایت برای متقاضیان قطع شده بود. جدیدترین خبرهای خودرویی را در سایت خبرگزاری 22 شرقی می توانید مطالعه کنید. 
اقدام سرکاری سایپا برای فروش محصولات ۱۳ اذرماه ۱۴۰۱ شرکت خودروسازی سایپا که از روز ۱۲ام اذرماه ۱۴۰۱ برای فروش دو مدل از محصولات خود با نام های کوئیک و کوئیک R که برای متقاضیان عادی و مادران کار خود را آغاز کرده است بعد از مدت زمانی کوتاهی که سایت فروش برای ثبت نام باز شده بود، از دسترس خارج شد و سایت برای متقاضیان قطع شده بود. جدیدترین خبرهای خودرویی را در سایت خبرگزاری ۲۲ شرقی می توانید مطالعه کنید. 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر جدید خودروسازان دنیا | آکورا اینتگرا مدل 2021 نسخه مفهومی

مطالب مرتبط

مشخص شدن آمار منتخبان اصلی و ذخیره سامانه یکپارچه

سجاد ناجی

چرا توزیع خودروها به صورت قطره چکانی است ؟

سجاد ناجی

اقدامات حمایتی سایپا از دارندگان حواله در طرح پیش فروش

سجاد ناجی

نظر دهید.