مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به بهانه واردات خودرو

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به بهانه واردات خودرو بعد از گذشت دو ماه صدور مجوز استاندارد خودروهای وارداتی از زمان اظهار آنها میگذرد که ساعاتی پیش شروع شد تا بدین شکل وضعیت هزار و 235 دستگاه خودرو وارداتی در گمرک غرب کشور مشخص شود. 

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به بهانه واردات خودرو

بعد از گذشت دو ماه صدور مجوز استاندارد خودروهای وارداتی از زمان اظهار آنها میگذرد که ساعاتی پیش شروع شد تا بدین شکل وضعیت هزار و ۲۳۵ دستگاه خودرو وارداتی در گمرک غرب کشور مشخص شود.

روز قبل رئیس سازمان ملی استاندارد در بازدید از خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران، از شرکت سایپا خواست که با تعهد در رابطه با برخی از نقص ها نسبت به ترخیص خودروهای وارداتی اقدام کند و این خبر باعث شد تا امروز اولین قدم برای تعیین تکلیف این خودروها برداشته شد. خبر اعلام شده باعث شد تا بازار شکل انتظاری به خود بگیرد و به شکلی که برخی از مدل خودروهای پرطرفدار ایران خودرو رشد قیمت بالایی گرفتند و برخی مدل های دیگر نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا امروز

سردرگمی در بازار خودرو در حالی بود که برخی از فعالان بازار این وضعیت را به رشد نرخ دلار به هم نسبت می دهند و اعتقاد دارند که در کنار انتظار برای تعیین تکلیف وضعیت خودروهای وارداتی دلار هم این آشفتگی اثرگذار باشد.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به بهانه واردات خودرو  بعد از گذشت دو ماه صدور مجوز استاندارد خودروهای وارداتی از زمان اظهار آنها میگذرد که ساعاتی پیش شروع شد تا بدین شکل وضعیت هزار و 235 دستگاه خودرو وارداتی در گمرک غرب کشور مشخص شود. 
افزایش قیمت محصولات ایران خودرو
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اهمیت قالپاق در خودرو و نحوه عملکرد آن

مطالب مرتبط

“رسمی شدن برگ سبز خودرو” در دستور کار مجلس قرار گرفت

سجاد ناجی

تست و بررسی ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک

نیما شیرازی

خودروهای ۴۰ هزار دلار به بالا همچنان ممنوع هستند

سجاد ناجی

نظر دهید.