مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

افزایش قیمت خودرو ترمز برید (۳ اسفندماه ۱۴۰۲)

افزایش قیمت خودرو ترمز برید (3 اسفندماه 1402) همانطور که برخی پیش بینی ها در ماههای گذشته نشان می داد، افزایش قیمت خودرو در اسفند ماه به دور از انتظار نبود، در ادامه این خبر خودرویی جدید امروز به بررسی افزایش قیمت خودرو ترمز برید (3 اسفندماه 1402) خواهیم پرداخت که در ادامه می توانید مشاهده کنید. 

افزایش قیمت خودرو ترمز برید (۳ اسفندماه ۱۴۰۲)

همانطور که برخی پیش بینی ها در ماههای گذشته نشان می داد، افزایش قیمت خودرو در اسفند ماه به دور از انتظار نبود، در ادامه این خبر خودرویی جدید امروز به بررسی افزایش قیمت خودرو ترمز برید (۳ اسفندماه ۱۴۰۲) خواهیم پرداخت که در ادامه می توانید مشاهده کنید. 

در طی ۲۴ ساعت گذشته، روند بازار خودرو نشان داد که قیمت پراید ۱۵۱ یک میلیون تومان افزایش یافت و به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر باقی ماند و به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

اما قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۶۵ میلیون تومان فروخته شد. در عین حال، پژو ۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۶۵۵ میلیون تومان به فروش رسید و پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به ۷۷۰ میلیون تومان رسید. همچنین، قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۷۴۵ میلیون تومان افزایش یافت.

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ نیز در طی این مدت بدون تغییر با قیمت حدود ۷۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. از سوی دیگر، قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر باقی ماند و به ۳۷۸ میلیون تومان رسید، و تیبا هاچ‌بک EX نیز به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان فروخته شد.

مطالعه بیشتر  برنامه سه ماه پایانی سال با هدف تولید 210 هزار خودرو

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۹۸۵ میلیون تومان و قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۷۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

در مدت زمان مذکور، قیمت راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۵۹۵ میلیون تومان رسید. همچنین، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان به فروش رسید و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۶۵ میلیون تومان قیمت گرفت و شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین، قیمت کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود و قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک نیز به ۴۹۲ میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت خودرو ترمز برید (3 اسفندماه 1402)  همانطور که برخی پیش بینی ها در ماههای گذشته نشان می داد، افزایش قیمت خودرو در اسفند ماه به دور از انتظار نبود، در ادامه این خبر خودرویی جدید امروز به بررسی افزایش قیمت خودرو ترمز برید (3 اسفندماه 1402) خواهیم پرداخت که در ادامه می توانید مشاهده کنید. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصمیمات جدید برای اموال مازاد خودروسازان

سجاد ناجی

قیمت پیکاپ جدید G9 در بازار امروز خودرو (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

mortazavi

فروش فوق العاده ۲ مدل از ایران خودرو + زمان تحویل و شرایط

mortazavi

نظر دهید.