مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز ۲۷ شهریور

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز 27 شهریور گزارش‌ها نشان می‌دهند با وجود اینکه در ابتدا بازار خودرو با منفی شدن قیمت‌ها مواجه بود، اما چند روزی است که این روند معکوس شده و بازار در حال صعود می‌باشد. با این حال، در حوزه بازار خودرو، وضعیتی وجود دارد که فعالان این حوزه از رکود قوی در عملیات خرید و فروش خبر می‌دهند و باور دارند که کاهش شدید قدرت خرید افراد، تقریباً فرآیند خرید و فروش را به صفر کاهش داده است.

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز ۲۷ شهریور

گزارش‌ها نشان می‌دهند با وجود اینکه در ابتدا بازار خودرو با منفی شدن قیمت‌ها مواجه بود، اما چند روزی است که این روند معکوس شده و بازار در حال صعود می‌باشد.

با این حال، در حوزه بازار خودرو، وضعیتی وجود دارد که فعالان این حوزه از رکود قوی در عملیات خرید و فروش خبر می‌دهند و باور دارند که کاهش شدید قدرت خرید افراد، تقریباً فرآیند خرید و فروش را به صفر کاهش داده است.

با این وجود، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهند که در مدت ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پژو ۲۰۷ در بازار افزایش یافته و از ۵ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و تارا اتوماتیک نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت روبه‌رو شده‌اند.

به این ترتیب، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ به حدود ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

علاوه بر این، در بازار خودرو، قیمت کوییک S حدود ۲ میلیون تومان افزایش یافته و به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر، دناپلاس ۶ دنده توربوشارژ حدود ۸ میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت ۷۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شروط جدید برای انجام شدن واردات خودرو

مطالب مرتبط

رقابت قیمت ‌گذاری میان خودروساز و دلال

سجاد ناجی

برخی از برندگان قرعه‌کشی خودرو، فروشنده شدند

سجاد ناجی

فوری ثبت نام کنید! سامانه فروش یکپارچه خودرو باز است

mortazavi

نظر دهید.