مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

افزایش شدید قیمت پیکاپ کلوت

افزایش شدید قیمت پیکاپ کلوت

افزایش شدید قیمت پیکاپ کلوت | عدم نظارت بر فرآیند قیمت گذاری | کیفیت نامشخص برخی مونتاژی ها

قیمت قطعی پیکاپ کلوت ویژه خردادماه ۱۴۰۱ از سوی نمایندگی رسمی این شرکت در ایران منتشر شد.

این خودرو مجهز به موتور ۲٫۴ لیتری توربوشارژ با ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس این خودرو از نوع ۶ سرعته دستی می باشد.قیمت جدید از تاریخ ۸ خردادماه ۱۴۰۱ قابل اجرا خواهد بود.

کلوت یک پیکاپ دو دیفرانسیل متوسط است و ساختار اتاق مستقل از شاسی را دارد. این خودرو به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربو مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند.

این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد و از سری پیشرانه ۴K22 به حساب می آید.

جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده که نیرو را به چرخ های جلو و عقب این خودرو می رساند. همچنین برخی جزئیات فنی این گیربکس متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است.

همچنین ضریب خروجی دیفرانسیل این پیکاپ جدید نیز متفاوت نسبت به سایر نسخه های نصب شده در دایون V5 است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

این پیکاپ جرم خالص ۱۹۲۰ کیلوگرم را دارد و می تواند یک تن بار را با خود حمل کند. همچنین فضای بار کلوت بیشترین عمق را نسبت به رقبا دارد.

پیکاپ کلوت مکث موتور به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب مجهز است که از مزیت های این پیکاپ آفرودی به حساب می آید.

ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه ای و ترمزهای جلو از نوع دیسکی بوده و سامانه ترمز ضد قفل (ABS )و EBD و CBS بر روی آن فعال است.

مطالعه بیشتر  شکست رانت خواری مونتاژکاران در صنعت خودرو 

همچنین سامانه کنترل پایداری الکتریکی در پیکاپ کلوت دیده می شود.

صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی و… از جمله امکانات مکث کلوت است.

در حال حاضر این خودرو در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و آبی کاربنی به بازار عرضه می شود

ار رقبای پیکاپ آفرودی کلوت مکث موتور در بازار داخلی می توان به گزینه هایی همچون پیکاپ کی ام سی T8 کرمان موتور یا همان جک T8، آمیکو آسنا و همچنین پیکاپ فوتون تونلند ایران خودرو دیزل اشاره کرد.

با توجه به حضور قریب الوقوع پیکاپ جدید در بازار داخلی از برند فوتون یعنی فوتون تونلند فیس لیفت که همان نسخه قبلی با ظاهر جدید است، کلوت مکث موتور چهار رقیب مستقیم پیش روی خود می بیند.

اگرچه آمیکو آسنا اتوماتیک جدید و فوتون تونلند ۹ با پیکاپ کلوت مکث موتور در یک سگمنت قرار می گیرند اما دو پیکاپ مذکور از نظر نوع پیشرانه، استفاده از گیربکس اتوماتیک و سطح امکانات رفاهی (همچون استفاده از قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان یا همان شیفتر برای پیکاپ تونلند ۹ ) و مهم تر از همه قیمت عرضه در بازار در جایگاهی متفاوت نسبت به کلوت دسته بندی می شوند.

به گفته مدیرعامل مکث موتور، بابک وطن خواه گارانتی این محصول شامل ۶۰.۰۰۰ کیلومتر پیمایش یا ۳۶ ماه خواهد بود، همچنین، مشتریان به هیچ وجه دغدغه قطعات یدکی را نخواهند، چراکه مکث موتور به طور مستقیم و بدون واسطه با شرکت مادر قرارداد منعقد کرده است و همزمان با سفارش گذاری محصولات و قطعات مورد نیاز نیز سفارش گذاری خواهند شد.

مطالعه بیشتر  لیست کیفیت خودروهای داخلی منتشر شد

در حال حاضر، در پنج شهر بزرگ تهران شیراز مشهد اصفهان و تبریز نمایندگی های دایر و تا پایان سال نیز چهار شهر دیگر که بیش ترین بازار خودروهای پیکاپ را دارم به مجموعه نمایندگی های ما اضافه خواهد شد.

خودرو قیمت آذر ۱۴۰۰ قیمت اسفند ۱۴۰۰ قیمت خرداد ۱۴۰۱
کلوت (پیکاپ دوکابین دو دیفرانسیل) ۷۹۹ میلیون ۸۳۹ میلیون ۹۸۷ میلیون

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت جدید کامیون فورس ۱۲ تن و مدل امپاور ۱۹ تن در اردیبهشت ۱۴۰۲

mortazavi

بومی سازی هفت قطعه خودرویی در کشور

Sajjad Amanian

آغاز پیش فروش کامیونت شیلر ۶ تن بهمن دیزل

سجاد ناجی

نظر دهید.