مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

افزایش تولید روزانه “تارا” از هفته آینده

خودروی تارا | فروش خودروی تارا | تولید خودروی تارا در روز 

خودروی تارا از هفته آینده در روز به تعداد ۶ دستگاه تولید خواهد شد…

به گزارش خبر خودرویی ۲۲ شرقی؛ در حال حاضر به گفته مدیر عامل صنعتی ایران خودرو دو دستگاه تارا در روز تولید می شود که از هفته آینده این مقدار افزایش پیدا کرده و به ۶ دستگاه خواهد رسید.

در مراسمی که برگزار شد و خط تولید بعضی از قطعات تارا در هلدینگ رایزکو راه اندازی شد، کاهش قیمت تمام شده تولید و افزایش ساخت داخل در دو رویکرد اصلی ایران خودرو و شبکه تامین دانست که در ادامه اضافه کرد و با پروژه های کاهش هزینه رایزکو، قطعات تولیدی این شرکت در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده در اختیار ایران خودرو قرار میگیرد.

کاهش وابستگی به منابع خارجی برای تولید برخی قطعات داخلی

شرکت اورند پیشرو از جمله زیرمجموعه های هلدینگ رایزکو، برای ساخت تولیدات داخلی قدم های بسیار خوبی برداشته است و با همکاری شرکت پتروشیمی برداشته است این حرکت باعث شده تا وابستگی های کمتری به منابع خارجی داشته باشیم.

خودروی تارا | فروش خودروی تارا | تولید خودروی تارا در روز 
تولید خودروی تارا در روز 

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفت:

۱۸ پروژه قطعه سازان و ۱۱ پروژه توسعه ای در ایران خودرو در ایام دهه فجر افتتاح شده است که مهمترین آنها تولید محصول تارا می باشد.

همچنین ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو نیز تا آخر امسال هم تولید خواهد شد و این عملکرد با همکاری کارکنان ایران خودرو و قطعه سازان که رکورد دو سال قبل را رد کرده است.

از سری مشخصات خودروی تارا می توان به باک پلیمری شش لایه تارا که به سامانه جدید سوخت رسانی مجهز شده است و از فناوری یورو ۶بهره مند شده است، اشاره کرد که علاوه بر آن نیز مجموعه لوله های انتقال سوخت و بخارات دارای فناوری ۵ لایه و مجموعه سیستم جاذب بخارات بنزین دارای فناوری یورو ۶، نوار آب بندی و مجموعه سیستم خنک کننده رادیاتور تارا از نمونه پروژه هایی است که در شرکت اورند پیشرو به همراه رئیس هیات عامل ایدرو و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به بهره برداری رسیده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش فوری محصولات سایپا

مطالب مرتبط

دلیل عدم ترخیص بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه خودروی دپویی در گمرک چیست؟

سجاد ناجی

کمیسیون صنایع مجلس به دنبال قانونی کردن فروش محصولات در بورس کالا

سجاد ناجی

تغییر ساختار مالکیت خودروسازان

سجاد ناجی

نظر دهید.