مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام ۵ درصد زیر قیمت بازار برابر با افزایش قیمت خودروهای داخلی

اعلام 5 درصد زیر قیمت بازار برابر با افزایش قیمت خودروهای داخلی به گزارش یک خبرنگار اقتصادی از خبرگزاری تسنیم، طرح فروش خودرو با ۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار، تاکنون تاثیرات خود را در بازار خودرو ایجاد کرده است. این طرح موجب افزایش شوک قیمتی در خودروهای داخلی شده و رشد ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومانی در قیمت‌ها را به همراه داشته است.

اعلام ۵ درصد زیر قیمت بازار برابر با افزایش قیمت خودروهای داخلی

به گزارش خبر تازه خودروها به تاریخ امروز ۲۶ دی ماه، طرح فروش خودرو با ۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار، تاکنون تاثیرات خود را در بازار خودرو ایجاد کرده است. این طرح موجب افزایش شوک قیمتی در خودروهای داخلی شده و رشد ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومانی در قیمت‌ها را به همراه داشته است.

گذشته از اطلاعیه‌هایی که توسط خودروسازان صادر شده است، هنوز این طرح به مرحله تصویب نرسیده و تاثیرات منفی خود را بر بازار اعمال کرده است. این واقعیت باعث شده که با انتشار اخبار مرتبط، بازار خرید و فروش خودرو شاهد افزایش قیمتی شوکه در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی باشد. این واقعیت در حالی رخ داده که در یک ماه گذشته، بازار خرید و فروش خودرو به حالت رکود ورود کرده بوده و تغییرات چندانی در قیمت‌ها اتفاق نیافتاده است.

اعلام 5 درصد زیر قیمت بازار برابر با افزایش قیمت خودروهای داخلی  به گزارش خبر تازه خودروها به تاریخ امروز 26 دی ماه، طرح فروش خودرو با ۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار، تاکنون تاثیرات خود را در بازار خودرو ایجاد کرده است. این طرح موجب افزایش شوک قیمتی در خودروهای داخلی شده و رشد ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومانی در قیمت‌ها را به همراه داشته است.

بازار فروش خودرو به تازگی شاهد افزایش قیمت‌ها بوده و فروشندگان خودرو اعتقاد دارند که مقصر اصلی این افزایش‌ها وزارت صمت و به طور کلی خودروسازان هستند.

آن‌ها معتقدند که اعلام این اخبار و کاهش صدور فاکتور، التهاباتی در بازار ایجاد کرده و در نهایت هدف آن‌ها از این اقدام افزایش نفع مالی از افزایش قیمت‌ها است.

تحلیل بازار نشان می‌دهد که خودروهای داخلی افزایش ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومانی در قیمت‌ها را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، خودروی کوئیک که امروز با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان به فروش نمی‌رسد و افزایش قیمت در انتظار خود دارد.

همچنین، قیمت دنا اتوماتیک از ۸۱۰ میلیون تومان به ۹۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است. پژو پارس نیز با رشد ۶۰ میلیون تومانی، قیمت ۵۹۰ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

مطالعه بیشتر  طرح فروش اقساطی دو مدل خودرو از سایپا

توجه به نزدیک شدن به بازار شب عید نیز حائز اهمیت است. انتظار می‌رود که مسئولان با اقدامات لازم برای جبران اشتباهات و کنترل بازار در این دوره خاص، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آغاز فروش کامیون کشنده فوتون توسط ایران خودرو

سجاد ناجی

ایران خودرو در تولید رکورد گذشته خود را زد !

سجاد ناجی

قیمت محصولات سایپا ۱۴۰۲ درب کارخانه در ۱۱ اردیبهشت

mortazavi

نظر دهید.