مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اعلام نوبت برای ویرایش کنندگان نوع خودرو (هفته سوم اردیبهشت)

اعلام نوبت برای ویرایش کنندگان نوع خودرو (هفته سوم اردیبهشت) ثبت نام خودرو | ویرایش نوع خودرو | مهلت ویرایش نوع خودرو | تحویل خودروهای ویرایش شده در سامانه |فروش یکپارچه خودروهای داخلی 

اعلام نوبت برای ویرایش کنندگان نوع خودرو (هفته سوم اردیبهشت)

ثبت نام خودرو | ویرایش نوع خودرو | مهلت ویرایش نوع خودرو | تحویل خودروهای ویرایش شده در سامانه |فروش یکپارچه خودروهای داخلی 

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که در هفت آینده زمان تحویل افرادی که در این ۶ روز برای تغییر خودرو اقدام کرده اند، اعلام خواهد! ضمن اینکه تحویل خودروی آنها برای سال ۱۴۰۳ می باشد.

همانطور که اطلاع رسانی شد، مهلت تغییر برای نوع خودروها تا ۱۰ اردیبهشت ماه بود که این مهلت به پایان رسید، برهمین اساس برای آن دسته افرادی که نوبت دریافت خودروهای آنها برای سال ۱۴۰۳ می باشد، می توانند نوع خودروی انتخاب شده خود را با ۵ مدل دیگر و البته کم تقاضاتر تغییر دهند تا بتوانند در سال ۱۴۰۲ دریافت کنند.

قیمت خودروهای سایپا ۱۴۰۲ اردیبهشت

این افراد می توانند با مراجعه به پروفایل خود، اگر تمایل به تغییر خودرو دارند، اقدام کرده و خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند. براساس آنچه که گفته شده، بعد از پایان یافتن مهلت تغییر نوع خودروی انتخابی، به مدت چند روز سامانه بسته خواهد ماند تا ترتیب افراد براساس اولویت انجام بگیرد و بتوانند خودرو را در سال ۱۴۰۲ دریافت کنند.

سوم اردیبهشت نوبت ویرایش کنندگان خودرو مشخص خواهد شد

براساس اعلام امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، نوبت تحویل خودروها برای افرادی که در این مدت تعیین شده بازه ۵ تا ۱۰ اردیبهشت که مدل خودروی خود را تغییر داده اند، در هفته اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص می شود. همچنین تاکید شده است که اگر متقاضی هیچ یک از گزینه های ویرایش را انتخاب نکند، همان انتخاب اولیه، اولویت خواهد بود و برای سال ۱۴۰۳ خودروی خود را تحویل خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید خودرو امروز 7 مرداد 1402

ضمن اینکه در بازه زمانی ویرایش نوع خودرو، گزینه انصراف غیر فعال می باشد تا سامانه دچار چالش نشود اما بعد از پایان این مهلت، گزینه انصراف مجددا فعال خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدیران خودرو شرایط اقساطی و نقدی در دیماه ۱۴۰۲

mortazavi

آغاز تحویل سورن پلاس به مشتریان

سجاد ناجی

فروش زمستانه فردا SX5

سجاد ناجی

نظر دهید.