مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی وارداتی ۲۲ اسفند

اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی وارداتی 22 اسفند مهدی ضیغمی در گفت وگویی گفت: نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی ساعت 21 در تاریخ دوشنبه 22 اشفند ماه 1401 اعلام شده است. مجری طرح واردات خودرو گفت: بر این اساس متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که طبق فرآیندهای اعلام شده ثبت نام می کنند می توانند با مراجعه به سامانه saleauto.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور از خرید خودروی خود مطلع شوند. به گفته مهدی ضیغمی، در تلاش هستیم تا در شش ماه سال جدید بتوانیم نزدیک به 100 هزار خودرو وارد کشور کنیم. او همچنین اشاره کرد که تا به الان تقریبا 1500 خودرو وارد کشور شده که 1200 دستگاه از این مدل ماشین های خارجی قابلیت عرضه را دارند. 

اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی وارداتی ۲۲ اسفند

مهدی ضیغمی در گفت وگویی گفت: نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی ساعت ۲۱ در تاریخ دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.
مجری طرح واردات خودرو گفت: بر این اساس متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که طبق فرآیندهای اعلام شده ثبت نام می کنند می توانند با مراجعه به سامانه saleauto.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور از خرید خودروی خود مطلع شوند. به گفته مهدی ضیغمی، در تلاش هستیم تا در شش ماه سال جدید بتوانیم نزدیک به ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور کنیم. او همچنین اشاره کرد که تا به الان تقریبا ۱۵۰۰ خودرو وارد کشور شده که ۱۲۰۰ دستگاه از این مدل ماشین های خارجی قابلیت عرضه را دارند.
روز یکشنبه مراسم قرعه کشی و نوبت دهی خودروهای وارداتی با حضور نمایندگان سازمان های نظارتی انجام شد. طبق گفته های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مرحله از عرضه خودروها، دو خودروی چانگان، CS55 وCS35 پلاس قطعی شده که به گفته مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، تلاش زیادی در حال انجام است تا مدل خودروی فیات ۵۰۰ و فیات Tipo و هیوندای النترا نیز عرضه شوند. پیش ثبت نام برای مدل خودروهای وارداتی از ۶ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ اسفند ماه ادامه دارد بود.
بر اساس اعلامیه وزارت صمت، حدود ۱۲۰ هزار نفر متقاضی خرید خودروهای وارداتی برای خرید این نوع خودرو در مرحله پیش ثبت نام در سایت ثبت نام کرده اند.

اسامی افراد شرکت کننده در قرعه کشی در صورتی به عنوان برنده نهایی اعلام می شود که شرایط عمومی ثبت نام را داشته باشند، مثلاً فاقد پلاک فعال باشند یا در ۴۸ ماهه گذشته متقاضی خرید خودرو نبوده باشند و در طرحی ثبت نام نکرده باشند.
یکی از شرایط ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی مسدود شدن ۵۰۰ میلیون دلار در حساب بانکی وکالتی بود. بر اساس اعلام مجری طرح واردات خودرو، افرادی که قصد انصراف از خرید خودروهای وارداتی را دارند، پس از قرعه کشی می توانند این کار را انجام دهند.

مطالعه بیشتر  آغاز فروش فوری 2 محصول دیگنیتی و فیدلیتی ویژه دهه فجر
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش

سجاد ناجی

معرفی امکانات و آپشن های تارا اتوماتیک

سجاد ناجی

قیمت خودرو در بازار ثابت ماند

سجاد ناجی

نظر دهید.