مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی + تحویل ۶۰ تا ۹۰ روز

اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی + تحویل 60 تا 90 روز رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که افرادی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی، اولویت خرید خودرو را انتخاب کرده‌اند، قادرند نتیجه این انتخاب را در سامانه مشاهده نمایند

اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی + تحویل ۶۰ تا ۹۰ روز

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که افرادی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی، اولویت خرید خودرو را انتخاب کرده‌اند، قادرند نتیجه این انتخاب را در سامانه مشاهده نمایند.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرد که در هفته گذشته، سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی میزبان برای ثبت‌نام ۸ خودروی جدید برای متقاضیان بود. او بیان کرد که افرادی که در فراخوان دوره پنجم سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، اولویت خرید خودرو را انتخاب کرده‌اند، قادرند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه، نتیجه انتخاب خود را مشاهده نمایند. او اظهار کرد که پس از اعلام نتایج، شرکت‌های عرضه‌کننده خودروها به تدریج فراخوان لازم برای تکمیل وجه خرید را به مشتریان منتخب اعلام می‌کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که در مرحله پنجم فروش خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه، ۸ خودروی وارداتی از برندهای هیوندای، تویوتا، دانگ فنگ و کیا عرضه شده‌اند. همچنین این خودروها قرار است بین ۶۰ الی ۹۰ روز تحویل مالکین شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قطعات مهم آفرود | اسنورکل (Snorkel) یا لوله تنفس در آفرود

مطالب مرتبط

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت ۲ می توانند اقدام کنند! (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه)

mortazavi

کاهش خرید و فروش به دلیل آزاد سازی واردات

سجاد ناجی

فروش ۱۳ خودروی وارداتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

mortazavi

نظر دهید.