مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام قیمت کامیون باری دافران ویژه مهرماه ۱۴۰۲

اعلام قیمت کامیون باری دافران ویژه مهرماه 1402 شرکت داخلی‌ای که در نمایشگاه شیراز به معرفی کامیون باری دافران پرداخته بود، اکنون به عرضه این محصول پرداخته است. این کامیون دارای موتوری با توان ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰۰ نیوتن متر می‌باشد. گیربکس این مدل به صورت دستی و اتوماتیک از برند زد اف استفاده می‌کند. سیستم ترمز این کامیون در بخش‌های جلو و عقب از نوع دیسکی می‌باشد و به همراه سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون ترمز ضد قفل، سیستم ترمز هوشمند اضطراری، ترمز ضد لغزش و سیستم کنترل پایداری مجهز شده است.

اعلام قیمت کامیون باری دافران ویژه مهرماه ۱۴۰۲

شرکت داخلی‌ای که در نمایشگاه شیراز به معرفی کامیون باری دافران پرداخته بود، اکنون به عرضه این محصول پرداخته است. این کامیون دارای موتوری با توان ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰۰ نیوتن متر می‌باشد. گیربکس این مدل به صورت دستی و اتوماتیک از برند زد اف استفاده می‌کند. سیستم ترمز این کامیون در بخش‌های جلو و عقب از نوع دیسکی می‌باشد و به همراه سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون ترمز ضد قفل، سیستم ترمز هوشمند اضطراری، ترمز ضد لغزش و سیستم کنترل پایداری مجهز شده است.

در کنار ویژگی‌های ذکر شده، کامیون ۲۶ تن دافران همچنین به چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب، هشدار دهنده دنده عقب، فرمان برقی پنوماتیکی و سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر مجهز است. همچنین، آینه‌های این کامیون دارای گرمکن و قابلیت تنظیم برقی نیز هستند.

قیمت نهایی کامیون دافران توسط کارخانه به مبلغ ۴.۸۵۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رویدادهای مهم خودرویی هفته سوم تیر 99

مطالب مرتبط

امکانات و مشخصات فنی جک T8

سجاد ناجی

تازه ترین قیمت خودرو امروز در ۲ دی ماه

mortazavi

انتقال سند انواع مدل سمند و هزینه های متفاوت آنها در دفاتر رسمی!!!

mortazavi

نظر دهید.