مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اعلام قیمت برخی خودروهای مونتاژی هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۲

اعلام قیمت برخی خودروهای مونتاژی هفته اول خرداد ماه 1402 نایب رئیس شورای رقابت از اجرایی شدن مصوبه شورا در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد و گفت: قیمت خودروهای اعلام نشده هفته آینده اعلام می شود. محمود دودانگه با اشاره به اینکه قیمت شورای رقابت توسط سازمان حمایت و گروه هماهنگی و پشتیبانی ویژه به تصویب وزارت صمت رسید، گفت: جلسه کمیته کارشناسی گروه خدمات خودرو و حضور خودروسازان به منظور تجزیه و تحلیل ایده ها و درخواست های اصلی ارائه شده و تعیین روند اجرای تصمیمات ابلاغی شورا و درخواست های مرتبط مصوب در جلسه شورا و اکثریت آرا برای اجرایی شدن مصوبه ابلاغی تاکید کردند. 

اعلام قیمت برخی خودروهای مونتاژی هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۲

نایب رئیس شورای رقابت از اجرایی شدن مصوبه شورا در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد و گفت: قیمت خودروهای اعلام نشده هفته آینده اعلام می شود. محمود دودانگه با اشاره به اینکه قیمت شورای رقابت توسط سازمان حمایت و گروه هماهنگی و پشتیبانی ویژه به تصویب وزارت صمت رسید، گفت: جلسه کمیته کارشناسی گروه خدمات خودرو و حضور خودروسازان به منظور تجزیه و تحلیل ایده ها و درخواست های اصلی ارائه شده و تعیین روند اجرای تصمیمات ابلاغی شورا و درخواست های مرتبط مصوب در جلسه شورا و اکثریت آرا برای اجرایی شدن مصوبه ابلاغی تاکید کردند.

وی ادامه داد: کلیه تغییرات و بازنگری های مربوط به مصوبات ابلاغی صرفاً در محدوده دستورالعمل تنظیم بازار خودرو خواهد بود. در این زمینه، پس از تکمیل حساب های ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ و تصویب هیئت شورا، تعدیلات لازم امکان پذیر خواهد بود.

نایب رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که چه زمانی قیمت خودروهایی که اعلام نشده، اطلاع رسانی خواهد شد؟ اطلاعات و مدارک قیمت خودرو ارائه شده توسط خودروسازان با هدف محاسبات قیمتی به سازمان حمایت ارائه شده و در نتیجه قیمت های پایه رقابتی تعیین و بعد از تصویب شورا هفته بعد اعلام خواهد شد. بر اساس این اطلاعات، پس از تصویب و انتشار قیمت خودروهای مونتاژی در شورای رقابت، برخی خودروسازان با تعیین قیمت مخالفت کرده و خواستار تغییر آن شدند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سازمان استاندارد یک بهانه خوب برای خودروسازان شد تا عرضه خودرو را کامل انجام ندهند!

مطالب مرتبط

نرخ معاینه فنی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد

سجاد ناجی

نام اولین خودروهای وارداتی لیست شد!

mortazavi

تولید شش محصول جدید ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۱

سجاد ناجی

نظر دهید.