مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اعلام ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته “خودروی تارا”

خدمات پس از فروش تارا | محصول جدید ایران خودرو | خدمات پس از فروش ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | خودروسازان داخلی 

“تارا” خودروی ایرانی و خدمات پس از فروش این خودرو

شرکت ایران خودرو با اعلام اینکه جدیدترین خودروی تولیدی خود را که به بازار وارد کرده است، خبر خدمات پس از فروش این محصول را نیز منتشر کرده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این باره گفته است:

ایساکو به عنوان نماینده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو، اقدامات بسیاری را قبل از اینکه خودرو به تولید انبوه برسد یا انجام داده و با توجه به برنامه آغاز تولید این خودرو با تعداد بالا پیش نیازهای این خودرو را نیز انجام داده تا در آینده خریداران با اطمینان بیشتری این خودرو را خریداری کنند.

به گفته مهدی مونسان؛ تجهیزات و امکانات بسیار زیادی در خودروی تارا به کار رفته است…

و ضمن اعلام آمادگی در زمینه هایی مانند: تامین قطعات و لوازم یدکی تارا، آموزش دادن کارکنان، نمایندگی ها و امدادگران، مجهز شدن نمایندگی های انتخاب شده به ابزارآلات مخصوص نرم افزار مربوطه خودرو مانند دستگاه عیب یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات آن است.

خدمات پس از فروش تارا | محصول جدید ایران خودرو | خدمات پس از فروش ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | خودروسازان داخلی 
خدمات پس از فروش تارا

همچنین وی در مورد آموزش های فنی این خودرو نیز چنین گفته است که تا اوایل دی ماه نزدیک به ۱۸۰ نفر از کارشناسان و تعمیرکاران و کارشناسان فنی تمام دفاتر منطقه ای و مدرسان امداد خودرو ایران، در مورد عیب یابی و تعمیر تارا آموزش دیده اند و بر اساس این برنامه ریزی صورت گرفته، تا آخر دی ماه تمامی کارشناسان، تعمیرکاران و امدادگران هم این آموزش را فرا خواهند گرفت تا بعد از تحویل خودروها به مشتریان آمادگی لازم را داشته باشند.

مطالعه بیشتر  طوفان بازار خودرو فروکش کرد

افزایش تولید خودروی تارا در سال ۱۴۰۰

ضمن اینکه در سال جدید خودروی تارا نیز افزایش تولید خواهد داشت به همان نسبت نیز نمایندگی های منتخب ارائه خدمات بعد از فروش این خودرو نیز افزایش داشته و آموزش های لازم به همه آنها ارائه خواهد شد.

شرکت ایساکو همچنان در تلاش است تا رضایت مشتریان را با تولید خودروی استاندارد افزایش دهد و بر همین اساس نیز تاکنون پیش رفته است که توانسته است ۱۱ سال صدرنشین در امر خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور شود.

اخبار داخلی ۲۲ شرقی هر روزه با تازه ترین خبرهای خودرویی شما را در این زمینه مطلع خواهد کرد و از تازه ترین خبرهای خودرویی امروز ۱۷ دی ماه ۹۹ می توان به ضرورت حضور بیشتر خودروسازان در عراق و سوریه اشاره کرد که با کلیک بر روی لینک می توانید جزئیات این خبر را بخوانید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دلایل گرانی خودرو چیست؟

سجاد ناجی

مشخص شدن آمار منتخبان اصلی و ذخیره سامانه یکپارچه

سجاد ناجی

قیمت تارا اتوماتیک و دنده ای در ۱۰ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.