مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه فوری بهمن موتور برای متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه

اطلاعیه فوری بهمن موتور برای متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه در اعلامیه‌ای اخیر، شرکت بهمن موتور فرآیند ثبت نام و تکمیل وجه برای خرید خودروی ریسپکت در سامانه یکپارچه را بیان کرد. این اطلاعیه به مشتریانی ارائه شده است که نوبت آن‌ها از سوی وزارت صمت در ماه آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

اطلاعیه فوری بهمن موتور برای متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه

در اعلامیه‌ای اخیر، شرکت بهمن موتور فرآیند ثبت نام و تکمیل وجه برای خرید خودروی ریسپکت در سامانه یکپارچه را بیان کرد. این اطلاعیه به مشتریانی ارائه شده است که نوبت آن‌ها از سوی وزارت صمت در ماه آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

لذا از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۲۴:۰۰ سه‌شنبه ۵ دی ماه، متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین وجه خودرو را واریز نمایند. شرکت بهمن موتور تأکید دارد که این بازه زمانی قابل تمدید نمی‌باشد و تنها منبع معتبر برای این فرآیند، وب‌سایت http://bahman.iranecar.com است.

با توجه به جدول زیر که در این اطلاعیه آمده است، مشتریان قرار است خودروهای مدل ۱۴۰۲ خود را در هفته سوم بهمن تحویل بگیرند. رنگ محصول بر اساس ظرفیت و اولویت واریز وجه توسط مشتریان تعیین می‌شود. همچنین در هنگام ثبت‌نام و واریز وجه، متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل، خدمات سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه خودرو را نیز خریداری کنند.

اطلاعیه فوری بهمن موتور برای متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه 

مشخصات خودروی ریسپکت تیپ ۲

با توجه به بررسی ابعاد و طراحی بدنه خودرو ریسپکت تولید شده توسط شرکت بهمن موتور، می‌توان به راحتی مشاهده کرد که این خودرو با تکیه بر چری آریزو ۷ طراحی شده است، که این مدل در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نمونه آزمایشی عرضه شد، اما پس از مدتی از برنامه تولید کنار رفت. ابعاد آن شامل طول ۴٫۶۶ متر، عرض ۱٫۸۲ متر، ارتفاع ۱٫۴۸ متر و فاصله محورها ۲٫۷ متر است، که نشان از وجود یک فضای داخلی جادار و بزرگ در این مدل خودرو دارد.

مطالعه بیشتر  بازگشت فرانسوی ها به بازار روغن موتور ایران

شکل کلی بدنه خودرو ریسپکت از خطوط ساده و شبیه به چری آریزو ۷ الهام گرفته است، با این حال، قسمت‌هایی نظیر سپرها، پنجره‌های جلو، چراغ‌های جلو و عقب، به‌طور کامل تغییر کرده‌اند. اضافه شدن برخی امکانات جدید مانند رکاب‌های جانبی، آینه‌های جانبی با رنگ مشکی، و رینگ‌های دو رنگ نیز به خودروی ریسپکت افزوده شده است.

کد موتور ۴T15C
نوع موتور ۱٫۵ لیتری توربو
قدرت ۱۵۶ اسب بخار
گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر
گیربکس CVT
مصرف ۶٫۹ لیتر
سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با پارس معروف مشهدی

مجتبی امیری

۲۱ نهاد سرراه واردات خودرو

سجاد ناجی

بهبود وضعیت بازار خودرو تا عید فطر

سجاد ناجی

نظر دهید.