مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه زمان افراد منتخب سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

اطلاعیه زمان افراد منتخب سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو 24 خرداد 1402 فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز 10ام خرداد 1402 به اتمام خواهد رسید و افراد متقاضی که واجد شرایط در ثبت نام اولیه هستند، طبق برنامه تولید 24 خردادماه اسامی آنها اعلام خواهد شد. 

اطلاعیه زمان افراد منتخب سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز ۱۰ام خرداد ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید و افراد متقاضی که واجد شرایط در ثبت نام اولیه هستند، طبق برنامه تولید ۲۴ خردادماه اسامی آنها اعلام خواهد شد.

هعمچنین فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز ۱۰ام خرداد به اتمام خواهد رسید و لیست متقاضیان واجد شرایط در ثبت نام اولیه طبق برنامه تولید اعلام شده از سمت خودروسازان داخلی، زمان تحویل خودرو موردنظر به متقاضی در سامانه اعلام می شود.

البته اعلام زمانبندی طبق لیست نوبت دهی یا همان لیست انتظار هر محصول در ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ و در سامانه  https://www.esalecar.ir انجام خواهد شد.

تبصره ۲ ـ قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمان‌بندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به‌منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.

تبصره ۳ ـ در این مرحله و پس از اعلام نتایج زمان‌بندی متقاضی می‌تواند نسبت به برداشت وجه اعتبار از حساب وکالتی اقدام نماید و در صورت تمایلِ متقاضی واجدشرایط برای تحویل خودرو مطابق با زمان‌بندی اعلامی در این مرحله، می‌تواند نسبت به قطعی نمودن ثبت‌نام براساس فراخوان خودروساز و با تکمیل وجه در حساب خودروساز و براساس قیمت روز، اقدام کند و یا آنکه با اعلام انصراف پس از اعلام نتایج زمان‌بندی، از لیست انتظار خودروی مدنظر خارج گردد.

یکی از سوالات متداول متقاضیان این است که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان مسدود شده در حساب وکالتی چه زمانی آزاد می شود. به هر حال با اعلام نتایج اولویت‌بندی خودکار در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد، وجوه مسدود شده توسط افراد در حساب‌های نیابتی نیز از سیستم بانکی آزاد می‌شود.

مطالعه بیشتر  قیمت روز کامیون 1402 | قیمت کامیون امروز

در مرحله سوم ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز موردنظر قطعی خواهد شد….

تبصره های موجود در این بند و موارد ذکر و تاکید شده را می توانید در لینک قرار داده شده مطالعه کنید….

 

4/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

کرونای دلتا همراه مسافران سفر میکند

نویسنده ارشد

نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳

mortazavi

افزایش قیمت انواع خودروهای ایرانی ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.