مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

اطلاعیه ریگان خودرو: تولید و تحویل خودروهای کوپا

خودروهای ریگان خودرو | تولید خودروهای ریگان خودرو | تحویل خودرو ریگان | ثبت نام کنندگان سال ۹۷

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ساعت ۱۲:۴۹

انتشار اطلاعیه ریگان خودرو در مورد تحویل و تولید خودروهای کوپا ثبت نام کنندگان سال ۹۷

شرکت ریگان خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تولید و تحویل خودروهای کوپا برای ثبت نام کنندگان سال ۹۷ انجام می شود و در خصوص اینکه تعهدات شرکت انجام شود و برنامه خود برای تحویل خودروها به اطلاع مشتریان را برساند که با هماهنگی مراجع مربوطه قضایی و نظارتی روند پاسخگویی نظارت کامل خواهد داشت که با هماهنگی این مراجع مربوطه انجام می شود و در حال حاضر در گام اول تولید و تحویل خودرو به افرادی که در سال ۹۷ ثبت نام کرده اند، انجام خواهد شد که نزدیک به ۹۸۰ دستگاه می باشد.

تحویل ها بر اساس اولویت زمانی ثبت نام می شود و اولویت با کسانی است که وجه خود را کامل انجام داده باشند که در حال حاضر حداکثر یک خودرو به کسانی که ثبت نام کرده اند و براساس تعداد آنها تحویل داده خواهد شد.

اعلام زمان تحویل خودروها از سوی شرکت ریگان خودرو

در چند روز آینده تکلیف تمامی خودروها از نظر اینکه در چه تاریخی تحویل می شوند اطلاع رسانی خواهد شد و برای تمامی مشتریان دعوتنامه ارسال میشود که تاریخ دقیق آن نیز در حال حاضر مشخص شده و تا خرداد ماه ۱۴۰۰ انجام می شوند و طبق این زمان هیچ تعهد عقب افتاده ای مربوط به ثبت نام کنندگان سال ۱۳۹۷ وجود نخواهد داشت.
خودروهای ریگان خودرو | تولید خودروهای ریگان خودرو | تحویل خودرو ریگان | ثبت نام کنندگان سال 97
خودروهای ریگان خودرو | تولید خودروهای ریگان خودرو | تحویل خودرو ریگان | ثبت نام کنندگان سال ۹۷

تعداد دستگاههای تحویلی ریگان خودرو به نسبت مشتریان

طبق اولویت بندی های انجام شده تا پایان سال ۹۹ نزدیک به ۲۴۰ دستگاه و تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نیز ۴۲۰ دستگاه دیگر و در بقیه موارد نیز ۳۲۰ دستگاه در خرداد سال ۱۴۰۰ تحویل خواهد شد و لیست تمام مشتریان که برای آنها دعوتنامه ارسال می شود به تایید مراجع مربوطه رسیده است.
هدف تولید دستگاههای ریگان خودرو برای سال ۱۴۰۰
هدف این است که برای سال جدید ۱۲ هزار خودرو برای تولید اتفاق بیفتد و ۵ هزار دستگاه کوپا، ۵ هزار دستگاه JMC و ۲ هزار دستگاه SUV دیگر که به موقع اطلاع رسانی می شوند و تولید شرکت های زیرمجموعه ریگان خودرو، مخصوصا شرکت سناباد خودرو نیز برای یک خودروی با کیفیت آغاز شده است.
ضمن اینکه در روزهای قبل با برخی از ثبت نام کنندگان سال ۹۷ تماس گرفته شده و و برای ۵۰ نفر دعوت نامه ارسال و در چند روز آینده برای ۱۹۰ نفر دیگر هم دعوتنامه ارسال می شده است بقیه خودروهای سال ۹۷ هم به صورت دقیق زمان تحویل و دعوتنامه ارسال می شود.
شرکت ریگان خودرو هیچ وجه دیگری را از کسانی که مبالغ خودرو را تکمیل کرده اند و مابه التفاوت خودرو نیز دریافت نخواهد شد. بعد از این هم با شکل گیری مدیریت ارتباطات اطلاع رسانی و واحد پاسخگویی شرکت نیز پاسخگو خواهد بود.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بررسی جزئیات آیین نامه واردات

مطالب مرتبط

دیگنیتی پرستیژ و پرایم در طرح فروش جدید ویژه آذرماه

mortazavi

مصوبه جدید شورای اقتصاد در مورد نوسازی خودروهای تجاری

سجاد ناجی

طرح واردات خودرو با چه موانعی روبه رو است! مخالفانش چه کسانی هستند!؟؟

mortazavi

1 نظر

رمضان رحمت اکتبر 3, 2021 at 9:15 ب.ظ

با سلام من یک حواله کوپاابان ۹۷ با قیمت بالا در سال ۹۹ خریدم و نمایندگی مشهد به گونه ای برخورد کرد که شما برو شهرستان ما ماشین می فرستیم درخواست تکمیل وجه دادند ومن هم بلافاصله تکمیل وجه کردم حالا نه تلفنی نه خبری . واقعا این روش به هیچ عنوان پسندیده نیست ومن حق دارم به من پاسخ داده ودر جریان امور باشم حواله این پس انداز ۳۰ سال کار کارمندی بوده و الان از استرس دیابت گرفتم برای ما پول زیادی محسوب می شود ..امیدوارم مسعولین ریگان خودرو و شهر خودرو سریعتر به موضوع رسیدگی کنند

پاسخ

نظر دهید.