مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اصلاحیه بخشنامه برای فروش خودروهای وارداتی پارس خودرو و سایپا

اصلاحیه بخشنامه برای فروش خودروهای وارداتی پارس خودرو و سایپا با انتشار بخشنامه مبنی بر فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت سایپا، شامل مدل‌های چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5، متوجه تضاد با قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شدیم.

اصلاحیه بخشنامه برای فروش خودروهای وارداتی پارس خودرو و سایپا

با انتشار بخشنامه مبنی بر فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت سایپا، شامل مدل‌های چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5، متوجه تضاد با قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شدیم.

با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که در صدور بخشنامه فروش خودروهای وارداتی شرکت‌های سایپا و پارس خودرو، یک اشتباه به وقوع پیوسته است. در آخرین اطلاعات دریافتی از مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام شد که سایپا و پارس خودرو قصد دارند بخشنامه‌های خود را اصلاح نمایند.

با توجه به بخشنامه‌های منتشر شده توسط شرکت‌های سایپا و پارس خودرو، آنان اعلام کرده‌اند که کل مبلغ علی‌الحساب باید به منظور واریز به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی متعلق گردد. با این حال، بر اساس تبصره ۴ این سامانه، مقرر شده است که حداکثر ۵۰ درصد از مبلغ علی‌الحساب در هنگام تکمیل ثبت‌نام از مشتریان دریافت گردد.

هایما + قیمت 

ضیغمی در این زمینه بیان کرد: “در ارتباط با این موضوع، اشتباهی در صدور بخشنامه‌های سایپا و پارس خودرو به وقوع پیوسته است و در حال حاضر این بخشنامه‌ها در دست اصلاح می‌باشند.” رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه اظهار کرد: “تمام شرکت‌های واردکننده، قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را رعایت و پیاده سازی می‌کنند و امکان هرگونه عملکرد خارج از مرزهای قانونی وجود ندارد.”

همچنین مهدی ضیغمی در پایان صحبت های خود گفت: بخشنامه های مربوطه به CS55 پلاس و DL5 اصلاح می شوند و افراد متقاضی می توانند در زمان ثبت نام و واریز وجه، طبق تبصره ۴ مبلغ مورد نظر را واریز نمایند.

مطالعه بیشتر  حتی کاهش قیمت خودرو نیز منجر به خرید نشد!
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شرایط فروش هایما ۷X در سامانه یکپارچه عرضه خودرو

mortazavi

آیا متهم اصلی گران شدن خودرو بورس کالا است!؟

mortazavi

خرید قسطی این پیکاپ کرمان موتور

mortazavi

نظر دهید.