مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فرآیند ارسال اطلاعات از بانک به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

آغاز فرآیند ارسال اطلاعات از بانک به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: پس از سپری شدن مهلت افتتاح حساب وکالتی تا 29 اردیبهشت، فرآیند رصد اطلاعات متقاضیان از بانک ها و ارسال به سامانه یکپارچه آغاز شد.

آغاز فرآیند ارسال اطلاعات از بانک به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: پس از سپری شدن مهلت افتتاح حساب وکالتی تا ۲۹ اردیبهشت، فرآیند رصد اطلاعات متقاضیان از بانک ها و ارسال به سامانه یکپارچه آغاز شد.

مهدی تقدسی گفت: بر اساس طرح اعلامی، با پایان یافتن مهلت افتتاح حساب نمایندگی (۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه) کار بررسی یا پایش اطلاعات متقاضی برای واریز ۱۰۰ میلیون تومان و مسدودسازی آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضی از بانک به سامانه، آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس داده های دریافتی سامانه یکپارچه توزیع خودرو، شبکه سامانه از سوم خرداد لغایت ۱۰ خرداد برای ثبت پنج درخواست از خریداران خودرو فعال می شود. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: تنها متقاضیان واجد شرایطی که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده است می توانند از تاریخ ۳ لغایت ۱۰ خردادماه نسبت به دریافت لیست انتظار در esalecar.ir اقدام کنند.

تقدسی افزود: متقاضیان از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت داشتند برای ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند. ضمن اینکه لازم به ذکر است که در دومین مرحله فروش خودروها، ۲۳ محصول از ۴ خودروساز بزرگ کشور عرضه شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  2 خودروی لوکس در شرایط ویژه و فروش اقساطی

مطالب مرتبط

آغاز فروش فوری ۲ محصول دیگنیتی و فیدلیتی ویژه دهه فجر

سجاد ناجی

مخالفت وزارت صمت با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده

سجاد ناجی

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد

سجاد ناجی

نظر دهید.