مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ارزش گذاری برای لاشه خودروهای فرسوده ۱۴۰۲

ارزش گذاری برای لاشه خودروهای فرسوده 1402 مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، برای ارزش گذاری لاشه خودروهای فرسوده در سال 1402 را اعلام کرد. محمد حیدری پاشاکی، ضمن یادآوری روند اسقاط خودروها و تکمیل کردن فرآین مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده این چنین اظهار کرده است که: برندگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بعد از اینکه در سایت ثبت نام و مراکز اسقاط خودروهای فرسوده به آدرس nnhk.ir برای فرآیند ثبت نام می توانند اقدام کنند و متقاضیان بعد از اینکه در این سایت ثبت نام و مراکز اسقاط خود را انتخاب کردند، همراه با خودروهای فرسوده خود برای ارائه مدارک، تحویل و اسقاط خودرو به مرکز اسقاط موردنظر مراجعه کنند. 

ارزش گذاری برای لاشه خودروهای فرسوده ۱۴۰۲

پیرو انتشار خبرهای خودرویی جدید مبنی بر قیمت گذاری لاشه خودرو فروسوده در ۱۴۰۲ مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، برای ارزش گذاری لاشه خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. محمد حیدری پاشاکی، ضمن یادآوری روند اسقاط خودروها و تکمیل کردن فرآین مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده این چنین اظهار کرده است که: برندگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بعد از اینکه در سایت ثبت نام و مراکز اسقاط خودروهای فرسوده به آدرس nnhk.ir برای فرآیند ثبت نام می توانند اقدام کنند و متقاضیان بعد از اینکه در این سایت ثبت نام و مراکز اسقاط خود را انتخاب کردند، همراه با خودروهای فرسوده خود برای ارائه مدارک، تحویل و اسقاط خودرو به مرکز اسقاط موردنظر مراجعه کنند.

همچنین مدیر اجرایی ستاد ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: براساس گفته های قبلی، مراکز اسقاط وظیفه دارند بعد از اسقاط خودرو متقاضیان، ارزش لاشه خودرو را به حساب مالکان واریز نمایند و عدم واریز وجه لاشه خودرو به حساب مالک خودرو فرسوده به عنوان تحلف به شمار می رود و مالکان میتوانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تعیین ارزش لاشه خودروهای فرسوده را به انجمت صنفی مراکز اسقاط واگذار کرده و طبق جلسه های کارشناسی برگزار شده، تصمیم بر آن شده که نیمی از ارزش لاشه برای مراکز اسقاط و نیمی دیگر اختیار صاحبان خودروهای فرسوده قرار میگیرید. در نتیجه با کم شدن هزینه اسقاط نزدیک به ۵ الی ۸ میلیون تومان بابت ارزش لاشه به مالکان پرداخت می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  در جدول قیمت ایران خودرو سایپا چه میگذرد؟ (18مهرماه)

مطالب مرتبط

“رسمی شدن برگ سبز خودرو” در دستور کار مجلس قرار گرفت

سجاد ناجی

F1 امروز | خوشحالی آلونسو بعد از سالها در فرمول یک ترکیه ۲۰۲۱ + جدول تعیین خط

mortazavi

اطلاعیه ایران خودرو برای برندگان ۴ خودرو و واریز پیش پرداخت…

mortazavi

نظر دهید.