مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز ۲ طرح فروش از سوی ایران خودرو

آغاز 2 طرح فروش از سوی ایران خودرو

آغاز ۲ طرح فروش از سوی ایران خودرو | ۳ دسته شدن واجدین شرایط ایران خودرو | عدم تعادل بین خریداران ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا می‌گذارد.

اجرای این طرح‌ها از امروز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز، تا یک‌شنبه ۲۳ همین ماه ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش فوق‌العاده، دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU۷P عرضه می‌شود.

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - آبان 1401

مشخصات فنی پژو پارس XU7P

مهم‌ترین تغییر پارس سال سفارشی جدید به پیشرانه ارتقا یافته موسوم به XU7P مربوط می‌شود که اگرچه از نظر مصرف سوخت و آلایندگی بهبود یافته است اما قدرت و گشتاور کمتری نسبت به پیشرانه قدیمی XU7 تولید می‌کند.

ایران‌خودرو مدعی است این پیشرانه قدرت ۹۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون متری (پیشرانه قدیمی XU7 قدرت ۱۰۰ اسبی و گشتاور ۱۵۳ نیوتون متری تولید می‌کند) دارد که این قدرت و گشتاور به لطف ایجاد تغییراتی در برخی قطعات همچون میل‌سوپاپ، سرسیلندر و … ایجاد می‌شود.

طبق اظهارات ایران‌خودرو، دور پیشرانه در دنده نهایی کاهش یافته است تا علاوه بر کمتر شدن سر و صدای پیشرانه مصرف آن نیز کاهش یابد.

همچنین گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین معضلات پیشرانه قدیمی XU7 یعنی خرابی واشر سرسیلندر در پیشرانه XU7P رفع شده است هرچند این موضوع باید در عمل ثابت شود.

ایران‌خودرو می‌گوید مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه اصلاح شده به حدود ۷ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است که کاهش قابل‌توجهی را نسبت به مصرف ۹ لیتری پیشرانه XU7 نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر  120 دستگاه خودروی وارداتی جدید در بندرعباس!

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد‌.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو

مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه در این طرح اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تپش نبض تولید خودرو در سایت‌های استانی

سجاد ناجی

تعطیلات پرترافیک در انتظار ۳ استان

سجاد ناجی

گزارشی از طرح فروش خودرو در بورس کالا

سجاد ناجی

نظر دهید.