مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

آغاز پیش فروش ثبت نام فونیکس از مدیران خودرو با تحویل ۹۰ روزه

آغاز پیش فروش ثبت نام فونیکس از مدیران خودرو با تحویل 90 روزه فونیکس از مدیران خودرو در یک طرح جدید پیش فروش از مرداد ماه 1402 شروع شده است.  مدیران خودرو طی یک اطلاعیه برای تکمیل ثبت نام فونیکس FX پریمیوم جزئیات شرایط پیش فروش را اعلام کرده است. 

آغاز پیش فروش ثبت نام فونیکس از مدیران خودرو با تحویل ۹۰ روزه

فونیکس از مدیران خودرو در یک طرح جدید پیش فروش از مرداد ماه ۱۴۰۲ شروع شده است.

مدیران خودرو طی یک اطلاعیه برای تکمیل ثبت نام فونیکس FX پریمیوم جزئیات شرایط پیش فروش را اعلام کرده است.

شرایط پیش فروش فونیکس FX پریمیوم

فونیکس اف ایکس پریمیوم با قیمت غیر قطعی با پیش پرداخت علی الحساب نزدیک ۵۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد که زمان تحویل مدیران خودرو برای این شاسی بلند چینی ۹۰ روز کاری میباشد و بعد از کامل شدن وجه دعوتنامه و تایید اعتباری آن است.

فونیکس FX پریمیوم در رنگ های سفید اسپرت، مشکی، نوک مدادی قابل سفارش می باشد و سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد برای طرح پیش فروش فونیکس اف ایکس پریمیوم در نظر گرفته شده است.

شرایط پیش فروش فونیکس FX پریمیوم  فونیکس اف ایکس پریمیوم با قیمت غیر قطعی با پیش پرداخت علی الحساب نزدیک 517 میلیون تومان به فروش می رسد که زمان تحویل مدیران خودرو برای این شاسی بلند چینی 90 روز کاری میباشد و بعد از کامل شدن وجه دعوتنامه و تایید اعتباری آن است.   فونیکس FX پریمیوم در رنگ های سفید اسپرت، مشکی، نوک مدادی قابل سفارش می باشد و سود انصراف و تاخیر 12 درصد برای طرح پیش فروش فونیکس اف ایکس پریمیوم در نظر گرفته شده است.

زمان ثبت نام فونیکس FX پریمیوم در مرداد ۱۴۰۲

مهلت تعیین شده برای واریز وجه مدیران خودرو از روز قبل یعنی تاریخ ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ شروع شده و تا تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

نکته مهم:

مدیران خودرو اعلام کرده است که برای ثبت نام در این طرح پیش فروش و خرید فونیکس اف ایکس هیچ سایت اینترنتی وجود ندارد و اگر چنین صفحاتی را مشاهده کردید کلاهبرداری هستند و خرید انجام ندهید!

چه کسانی واجد شرایط برای فونیکس اف ایکس پریمیوم هستند!

برای شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ به این شکل ذکر شده است که تمامی افراد انتخاب شده در دومین مرحله ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو با زمان تحویل تابستان ۱۴۰۲ که کد ملی آنها در سامانه ذکر شده است، با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو برای تغییر خودرو و کامل کردن فرایند ثبت نام خودرو برای طرح پیش فروش فونیکس اقدام کنند.

مطالعه بیشتر  تاریخ عرضه کامیون و کامیونت در بورس کالا 15 اسفندماه
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قوه قضائیه اجازه تولید خودرو غیر استاندارد نمی دهد

سجاد ناجی

صادر شدن ۵ هزار دستگاه دنا پلاس اتومات به ونزوئلا

سجاد ناجی

آغاز مرحله تبدیل دعوتنامه های پیش فروش منقضی شده

سجاد ناجی

نظر دهید.