مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

آغاز پیش فروش ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک

آغاز پیش فروش ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک شروع فرآیند پیش فروش مرحله پنجاه و سوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان عادی مدل دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک برای تابستان ۱۴۰۳ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است، اکنون می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در این بخشنامه نمایند. این اطلاعات به آن‌ها توسط شرکت ایران خودرو از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام شده است.

آغاز پیش فروش ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک

شروع فرآیند پیش فروش مرحله پنجاه و سوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان عادی مدل دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک برای تابستان ۱۴۰۳ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است، اکنون می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در این بخشنامه نمایند. این اطلاعات به آن‌ها توسط شرکت ایران خودرو از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام شده است.

شروع : پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه 

پایان : دوشنبه ۲۳ بهمن ماه

آغاز پیش فروش ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک  شروع فرآیند پیش فروش مرحله پنجاه و سوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان عادی مدل دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد.  متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک برای تابستان ۱۴۰۳ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است، اکنون می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در این بخشنامه نمایند. این اطلاعات به آن‌ها توسط شرکت ایران خودرو از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام شده است.

دنا پلاس از موتور ملی به نام EF7 استفاده می‌کند. این موتور با استفاده از تعداد بیشتری از سوپاپ‌ها و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، در دورهای بالاتر امکان تنفس بهتری را فراهم می‌کند، اما همچنان از نظر مصرف سوخت و عملکرد، فاصله زیادی با موتورهای روز جهان دارد. عملکرد برتر این موتور نیز در دورهای بالاتری از مدل قدیمی‌اش به دست می‌آید، اما این امر ممکن است در نسخه بنزینی خنثی شود. خوشبختانه، برخی از مشکلات اولیه پیشرانه EF7 در نسخه‌های جدید برطرف شده و عملکرد کلی آن نسبت به موتورهای قدیمی ۸ سوپاپ، بهبود یافته است.

انتقال قدرت در دنا پلاس به وسیله‌ی یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی انجام می‌شود که نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلویی انتقال می‌دهد. علاوه بر این، دو نسخه توربو دنده‌ای و اتوماتیک نیز برای دنا قابل خریداری است. اما باید توجه داشت که این دو مدل قیمت بسیار بالاتری نسبت به نسخه معمولی دنا دارند. با این حال، نسخه‌ی معمولی با موتور EF7 تنفس طبیعی و گیربکس دنده‌ای برای بسیاری از نیازهای روزمره کاربران مناسب است و در بسیاری از مواقع به تمامی نیازهای معمولی پاسخ می‌دهد، بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی باشد. در مجموع، اگر اهمیت خاصی به شتاب و سرعت نداده و به دنبال راحتی و اقتصاد در مصرف سوخت هستید، نسخه معمولی دنا پلاس با موتور EF7 و گیربکس دستی بهترین گزینه برای شماست.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بالا رفتن کیفیت همزمان با بالارفتن قیمت !!

مطالب مرتبط

افزایش ۷۰۰ درصدی ارزان ترین خودرو بازار

سجاد ناجی

پرواز قیمت خودرو در هوای رکود

سجاد ناجی

قیمت های ایرانخودرو و سایپا (۴ آبان ماه)

mortazavi

نظر دهید.