مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز مرحله فروش یوآز پیکاپ از سوی سروش دیزل

آغاز مرحله فروش یوآز پیکاپ از سوی سروش دیزل

آغاز مرحله فروش یوآز پیکاپ از سوی سروش دیزل | امکانات ضعیف یوآز پیکاپ نسبت به رقبا | اقساط ۶ تا ۶۰ ماهه با نرخ ۲۱ درصد

شرکت سروش دیزل شرایط فروش نقدی و اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک را اعلام کرده است. قیمت قطعی این پیکاپ اتوماتیک یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یواز پیکاپ اتوماتیک با اقساط ۶ تا ۶۰ ماهه با نرخ تسهیلات ۲۱ درصد به فروش می رسد و موعد تحویل خودروها ۱۵ روز کاری اعلام شده است.

باید به این نکته اشاره کرد که فعلا رنگ آبی این پیکاپ در طرح های فروش وجود دارد و ظرفیت فروش سایر رنگ ها به اتمام رسیده است.

نمای داخل یواز پیکاپ ، بسیار ساده و مملو از پلاستیک فشرده طراحی شده است.

نمایشگر ۷ اینچی سیستم مولتی مدیا، فرمان سه شاخ مزین به نشان تجاری یواز و کلید‌ها کنترلی در کنار تریم تزئیناتی نقره ‌ای مات جزیی بر روی فرمان و کنسول وسط و رودری ‌ها، تنها فاکتورهای مهم و متمایز طراحی داخل کابین یواز پیکاپ هستند.

یوآز پیکاپ برای عرضه در بازار ایران از یک موتور ۲٫۷ لیتری چهار سیلندر قرار گرفته که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت ۱۴۹ اسب بخاری در محدوده ۵۰۰۰ دور بر دقیقه یا خروجی گشتاور ۲۳۵ نیوتن متری در محدوده ۲۶۵۰ دور بردقیقه داشته باشد.

دریافت قدرت بویژه گشتاور در محدوده دور بسیار پایین که برای محصولات یواز ۲۶۵۰ دور بر دقیقه خواهد بود، نیاز به گاز خوردن کمتر پیشرانه و در نتیجه استهلاک کمتر قطعات درونی پیشرانه دارد که باعث بهبود بهره وری و طول عمر بالاتر قطعات متحرک خواهد شد.

مطالعه بیشتر  خودروسازان به دنبال کاهش وابستگی واردات قطعه هستند

به بیان دیگر، تقریبا می ‌توان گفت که در بازار ایران هیچ خودرو مشابهی وجود ندارد که بتواند در چنین دور پایینی گشتاور تولیدی خود را در اختیار راننده قرار دهد

وظیفه دریافت، تبدیل و انتقال نیروی تولیدی موتور هم برعهده جعبه دنده ۵ سرعته دستی خواهد بود که مجهز به کلاچ تک صفحه خشک، اما با عملکرد هیدرولیکی است که نیروی موتور را پس از تبدیل به دور مورد نیاز راننده، به سمت چرخ ها هدایت خواهد کرد.

شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک – خرداد ۱۴۰۱

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پیش فروش دو مدل از ایران خودرو دیزل از فردا چهارشنبه ۱۹ مهرماه

mortazavi

فعالیت ایران خودرو در ۳ عرصه عملیاتی

سجاد ناجی

تناقض گویی درباره افزایش چند باره قیمت بنزین

سجاد ناجی

نظر دهید.