مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش نقدی و اقساطی وانت کارا

آغاز فروش نقدی و اقساطی وانت کارا

آغاز فروش نقدی و اقساطی وانت کارا | بی کیفیتی وانت کارا | گزینه های بسیار محدود وانت در بازار ایران

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ فعال خواهد شد.

وانت کارا در مدل‌های تک و دو کابین از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۷۱ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

نیرو تولید شده نیز از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود.

براساس اعلام بهمن موتور، مصرف ترکیبی وانت کارا در حدود ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است که نسبت به سایر وانت‌های همرده مصرف سوخت مناسی به نظر می‌رسد.

هیچ اطلاعاتی هم در مورد شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در دسترس نیست، ولی نباید انتظار چندانی هم از چالاکی این وانت سالخورده داشت.

اگر به دنبال امکانات و آپشن‌های وانت کارا هستید، باید بگوییم که بهمن موتور تنها سیستم تهویه مطبوع کمپرسور مکانیکی و رادیو پخش USB را در لیست آپشن‌های وانت کارا جای داده است !

در این میان توانایی حمل ۶۰۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرم بار در مدل‌های دو و تک کابین و مصرف سوخت نسبتا مناسب، شاید تنها مزیتی باشد که بتوانیم برای وانت کارا ذکر کنیم.

اما از سوی دیگر کیفیت پایین تولید، متریال پلاستیکی کابین، نبود آپشن و چندین اشکال ریز و درشت دیگر را می‌توان در لیست معایب این خودرو جای داد.

تجربه نشان می‌دهد که به ایمنی خودروهای ایرانی، به خصوص وانت، نباید دید مثبت داشته باشیم.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید محصولات زامیاد اعلام شد

وانت کارا نیز برای شما خودرو ایمنی نخواهد بود و فقط ۲ کیسه هوا، ترمز ABS و سیستم EBD را می‌توان به عنوان آپشن ایمنی در آن یافت.

گرچه وانت کارا به واسطه وجود کیسه هوا، مقداری از وانت زامیاد امن‌تر به نظر می‌رسد، اما در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که هنگام رانندگی با این خودرو نهایت دقت را به خرج دهید.

با توجه به محدود بودن خودروهای وانت در بازار ایران و قیمت فوق نجومی محصولاتی همچون تویوتا هایلوکس یا آمیکو آسنا، خودروهایی مانند نیسان آبی یا وانت کارا، علی‌رغم تمام مشکلات خود، ارزش بالایی برای خرید پیدا می‌کنند.

به خصوص اینکه سهمیه سوخت اعطا شده نیز باعث می‌شود به ارزش آن‌ها افزوده شود.

در نهایت، باوجود اینکه معتقدیم وانت کارا یک خودرو قدیمی و بی کیفیت است، اما به ناچار باید ارزش خرید بالایی را برای آن در نظر بگیریم؛ زیرا که در رده قیمتی وانت‌های ارزان قیمت، گزینه‌های چندانی پیش روی شما قرار ندارد.

طرح فروش نقدی وانت کارا:

طرح فروش نقدی وانت کارا:طرح عادی پیش فروش وانت کارا:

طرح عادی پیش فروش وانت کارا:

طرح اقساطی وانت کارا:

طرح اقساطی وانت کارا:

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جبران خسارات در تاریکی به عهده سازمان مربوطه است!

mortazavi

دور جدید فروش ۶ محصول سایپا

سجاد ناجی

شماره گذاری خودرو‌های صفر در کارخانه انجام می گیرد

سجاد ناجی

نظر دهید.