مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش نقدی محصولات بهمن موتور

آغاز فروش نقدی محصولات بهمن موتور

آغاز فروش نقدی محصولات بهمن موتور | کیفیت پایین برخی محصولات بهمن موتور | قیمت غیرمنصفانه محصولاتی مثل اینرودز

شرایط ثبت نام نقدی-اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

وانت کاپرا در هر دو نسخه معمولی و فیس لیفت (کاپرا ۲) از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی به حجم ۲۳۷۸ سی سی نیرویی برابر با ۱۲۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند که به وسیله یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی و دو عدد دیفرانسیل به سمت تمامی چرخ قابل ارسال است.

شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۶ ثانیه و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی در حدود ۱۱-۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود.

آپشن‌هایی که گروه بهمن در قالب وانت کاپرا ۲ به عنوان نسخه فول آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، شامل موارد زیر خواهند بود: سیستم مالتی مدیا به همراه بلوتوث و رهیاب، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، قفل مرکزی با ریموت، ایربگ راننده و سرنشین، تهویه مطبوع، دیلایت، ترمز ضد قفلABS ، دکمه‌های کنترل روی فرمان، چراغ مطالعه جلو، دوربین دید عقب، رکاب آلومینیومی جانبی، ساعت به همراه قطب نما و جی پی اس، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی.

از نقاط قوت وانت کاپرا می‌توان به طراحی ظاهری قابل قبول، ارتفاع مناسب از سطح زمین، و قابلیت آفرود در حد معقول، توانایی فنی مناسب، طراحی چشم‌نواز کابین وانت کاپرا ۲ و قیمت نسبتا متعادل اشاره کرد. از سوی دیگر کیفیت ساخت نه چندان مطلوب، مصرف سوخت بالا، عایق‌بندی و کیفیت نه‌چندان مطلوب کابین در نسخه کاپرا معمولی از جمله معایب این وانت پیکاپ برشمرده می‌شوند.

مطالعه بیشتر  نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی به بازار عرضه می شوند

اینرودز از یک موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر با تنفس طبیعی استفاده می‌کند که بالاترین قدرت آن برابر با ۱۰۵ اسب بخار و بیشترین گشتاورش نیز ۱۴۰ نیوتن.متر است.

این پیشرانه برای خودرویی که با ظرفیت استاندارد بارگیری به وزن دو تن می‌رسد، ضعیف محسوب می‌شود.

البته که ماکسیمم سرعت این خودرو که برابر با ۱۴۰ کیلومتر در ساعت است، نشان از ضرایب سنگین گیربکس آن دارد تا توان اندک پیشرانه برای شروع حرکت یا در دنده‌های مختلف، مشکل‌ساز نباشد.

مصرف سوخت این موتور حدود ۷.۹ لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است که برای موتوری به حجم ۱.۵ لیتر زیاد اما برای خودرویی به وزن ۲ تن، قابل قبول خواهد بود.

طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پذیرش ۸ خودروی جدید در بورس کالا

نویسنده ارشد

درج قیمت خودرو ممنوع شد .

سردبیر

بررسی وضعیت کیفی خدمات شرکت های خودرویی

سجاد ناجی

نظر دهید.