مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش محصولات خانواده فونیکس با اقساط ۶۰ ماهه

آغاز فروش محصولات خانواده فونیکس با اقساط 60 ماهه

آغاز فروش محصولات خانواده فونیکس با اقساط ۶۰ ماهه | افزایش قیمت های بی رویه محصولات مدیران خودرو | بروز برخی مشکلات فنی

طرح جدید فروش محصولات فونیکس شرکت مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه (نرخ سود ۱۸ درصد) آغاز شد.

نسخه پرو آریزو ۶ در واقع مدل فیس لیفت از نسخه قبلی محسوب می شود و با توجه به عدم تغییرات فنی، تنها از نظر طراحی ظاهری در بخش های جلو و عقب به روز شده و تغییراتی اندک را در فضای کابین تجربه کرده است.

در نمای جلو آریزو ۶ پرو جلوپنجره با دیزاینی جدید به همراه سپر جدید نصب شده اند

در این نما شاهد تغییرات عمده در چراغ‌ها، سپر و صندوق عقب هستیم که نمای اسپورت را به آریزو ۶ پرو داده است.

در نمای داخلی چند تغییر از جمله جایگزینی پشت آمپر با یک نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی و جایگزین شدن نمایشگر میانی با یک نمایشگر جدید ۱۰٫۲۵ اینچی و در نهایت غربیلک فرمان با فرم “دی کات” را شاهد هستیم.

از امکانات دیگر فونیکس آریزو ۶ پرو می توان به خروجی برق ۱۲۰ ولت، پشت آمپر دیجیتال، نورپردازی داخل خودرو، استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در دو جهت، شش بلندگو، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از کنار، سیستم اتوهلد، کنترل فشار باد تایر، سیستم کنترل پایداری، سانروف، سنسور نور وباران، دوربین ۳۶۰ درجه، آیینه های جانبی تاشونده و شش کیسه هوا اشاره کرد.

اضافه شدن رادارهای نقطه کور و کنترل خطوط بین حرکت در کنار تهویه مطبوع اتوماتیک، از جمله بهبود آپشن های رفاهی و کمک رانندگی است که زمینه ساز افزایش قیمت آریزو ۶ پرو را از حدود ۹۴۰ میلیون تومان (نسخه معمولی) به ۱٫۰۶ میلیارد تومان- یک میلیارد و شصت میلیون تومان (در نسخه فیس لیفت) ایجاد کرده است.

مطالعه بیشتر  نرخ روز با قیمت خودروها در 22 اردیبهشت ماه

با توجه به قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری، عملکرد فنی کلی خودرو رضایت بخش به نظر می رسد، هرچند که استفاده از فنربندی مولتی لینک در چرخ های عقب (مشابه بهمن ریسپکت) می توانست تنها نقص پلت فرم مشترک آریزو ۵ و ۶ را که استفاده از محور عقب یکپارچه تورشن بیم است، را نیز پوشش دهد.

 

 فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت محصولات سایپا ۱۹ تیر ۱۴۰۱

mortazavi

یک امضای شورای رقابت کلید گرانی خودروسازان شده است!

mortazavi

موج دوم تحریم‌ها با صنعت خودرو چه کرد؟

سجاد ناجی

نظر دهید.