مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش فوری محصولات سایپا + بخشنامه

آغاز فروش فوری محصولات سایپا + بخشنامه

آغاز فروش فوری محصولات سایپا + بخشنامه | احنمال نبود قرعه کشی در سال اینده | کمبود برخی قطعات داخلی

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد مرحله جدید فروش فوق العاده خود را از روز پنجشنبه آغاز نماید.

متقاضیان میتوانند از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ به مدت ۲ روز در سایت شرکت سایپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه‌کشی) اقدام نمایند.

شرايط بخشنامه طرح پیش فروش محصولات سایپا :

۱- محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. (هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سايپا و ايران خودرو ميباشد)

۲- حداقل سن متقاضيان خريد خودرو ۱۷ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پايه سوم مي باشند.

۳- امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد .

۴- متقاضي طي ۰۷ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت هاي سايپا و ايران خودرو نداشته باشد.

۵- امكان ثبت نام براي متقاضي داراي پلاک فعال انتظامي (نصب بر روي خودرو) ميسر نميباشد.

۶- متقاضياني كه داراي پلاک انتظامي فعال يا فاقد گواهينامه رانندگي بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند ضمن كم لم يكن تلقي شدن ثبت نام، تا ۵ سال امكان ثبت نام در بخشنامه هاي فروش در دو شركت خودروسازي سايپا و ايران خودرو را نخواهند داشت.

۷ -شماره كارت , شماره حساب بانكي و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز مي گردد الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضي باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضي ثبت نام كننده خواهد بود.

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضي باشد.

۹- كدپستي متقاضي ثبت نام كننده و كد نمايندگي انتخابي توسط مشتري ميبايست از يك استان باشند . بديهي است پس از انتخاب كد نمايندگي ، امكان تغيير نمايندگي تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمي باشد.

۱۰- مشتريان محترم ميبايست پس از كاركرد ۱۰۰۰ كيلومتر و حداكثر ۹ ماه از تاريخ تحويل خودرو براي انجام سرويس اوليه به نمايندگي های گروه
خودروسازي سايپا مراجعه نمايند در غير اينصورت گارانتي خودرو ابطال ميگردد.

۱۱- ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نمي باشد.

۱۲- چنانچه در هر يك از مراحل ثبت نام تا تحويل خودرو ، مشخص گردد اطلاعات متقاضي ناصحيح بوده و يا ناقض شرايط بخشنامه ميباشد، ثبت نام متقاضي كان لم يكن خواهد گرديد.

۱۳- انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۴- در صورتيكه پس از امضاي قرارداد في مابين مشتري بر حسب ضرورت و يا الزامات قانوني و يا لزوم رعايت استانداردهاي اجباري و محيط زيست از جمله (سطح آاليندگي يورو۲ ، يورو۵ و …) شركت ملزم به نصب تجهيزات و يا لوازم اضافي (آپشن) بر روي خودرو گردد و يا تغييري در برخي از قطعات خودرو ايجاد شود ، دعوتنامه تكميل وجه هزينه های مربوطه صادر خواهد شد.

مطالعه بیشتر  فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

۱۵- در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ، قيمت غير قطعي بوده و هيچگونه مبلغي بعنوان پيش دريافت، تا قبل
از اعلام اسامي انتخاب شدگان در قرعه كشي اخذ نميگردد.

۱۶- درصورت ثبت نام بيش از ظرفيت تعيين شده براي خودروهاي تحويلي در اين طرح ، پس از پايان ثبت نام اوليه و پس از صحت سنجي
اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتي ، قرعه كشي به تفكيك هر خودرو جهت انتخاب متقاضيان نهايي و اولويت بندي زمان تحويل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از كميته خودرو صورت خواهد پذيرفت.

نكته۱ : لازم به ذكر است جهت متقاضياني كه در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ثبت نام نمودهاند ابتدا قرعه كشی روش پيش فروش يكساله انجام شده و در صورت منتخب شدن در قرعه كشی مذكور، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت درتوليد شركت داده نخواهد شد .

بديهي است در صورت منتخب نشدن در روش پيش فروش يكساله در قرعه كشي پيش فروش مشاركت در توليد شركت داده خواهد شد.

نكته۲ : در صورتيكه متقاضي محترم در يكي از روش های فروش شركت نموده باشد، صرفاً درقرعه كشی همان روش شركت داده خواهد شد.

۱۷- فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا ظرف مدت يک روز پس از اتمام قرعه كشي اعلام خواهد شد. (كليه
متقاضيان محترم ميبايست پس از پايان ثبت نام و قرعه كشي به سايت فروش اينترنتي گروه سايپا مراجعه و از نتايج قرعه كشي مطلع گردند)

۱۸- پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبين در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ميبايست ظرف مدت ۷۲
ساعت نسبت به واريز وجه علی الحساب قيمت خودرو اقدام نمايند.

۱۹- در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امتياز ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشی ابطال خواهد شد .

۲۰- در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ، قيمت نهايي خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قيمت روز شركت بوده و بر اساس قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

تبصره : مبلغ واريزی از سوی مصرف كننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گرديده است. قيمت نهايي خودرو براساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تكميل وجه توسط مصرف كننده و بر مبنای قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

۲۱- در هر دو روش (پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد) ، رنگ خودرو توسط مشتري و پس از صدور دعوتنامه تكميل وجه بر
اساس رنگ هاي قابل عرضه ، انتخاب خواهد شد. بنابراين رنگ انتخابي در زمان ثبت نام، مالک تحويل خودرو نخواهد بود.

مطالعه بیشتر  خداحافظی با سمند ؟ تولید سمند متوقف می شود ؟

۲۲ -در روش پيش فروش يكساله (جدول شماره۱) از زمان واريز وجه تا زمان تحويل خودرو ، سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.

۲۳- در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالي در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخير به صورت روز شمار (۹۴درصد ساليانه)
محاسبه و در بازه زماني مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۲۴- امكان انتخاب بسته های خدمت و آپشن براي خودروها بصورت اختياري فراهم مي باشد . در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت
مابه التفاوت از مشتريان اخذ مي گردد.

۲۵- با توجه به اهميت كنترل مدارك هويتي و آدرس محل سكونت مشتريان ، نمايندگي موظف است مدارك و مستندات مشتريان را كنترل و از صحت و سقم آن اطمينان حاصل نمايد.

۲۶- با توجه به دستورالعمل هاي صادره توسط پليس راهور ناجا مبني بر ثبت و بروزرساني اطلاعات فردي و آدرس مشتريان در سامانه شماره گذاري
موارد ذيل متذكر مي گردد :

الف) در صورتيكه مشتری در سامانه شماره گذاري فاقد اطلاعات فردی و سكونتی بوده و يا بيشتر از يكسال از آخرين تاريخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سكونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، محترم ميبايست با مراجعه به مراكز تعويض پلاک نسبت به ثبت آخرين اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دريافت برگه احراز سكونت ، آن را به نمايندگی محل ثبت نام خود تحويل نمايد.

ب) در صورتيكه مشتري داراي برگه احراز سكونت باشد ميبايست حتماً برگه مذكور را به نمايندگي محل ثبت نام خود تحويل نمايد در غير اينصورت عواقب ناشي از آن بر عهده مشتري خواهد بود.

لارم به ذكر است تا زمانيكه برگه احراز سكونت توسط مشتري به نمايندگي ارائه نگردد و يا اطلاعات مورد نياز شماره گذاري به درستي ارائه نشده باشد، شماره پذيرش مشتري وارد مرحله تخصيص نخواهد شد و فاكتور نميگرددو عواقب ناشي از عدم فرآيند مذكور بر عهده مشتري خواهد بود همچنين علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.

شرایط جدید فروش فوری محصولات سایپا - دی 1400

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تعیین تکلیف فرمول قیمت خودروها در بازار ایران

mortazavi

تخصیص ۵۳ هزار خودرو به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

سجاد ناجی

مبادی رسمی محل عبور قطعات قاچاق

سجاد ناجی

نظر دهید.