مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش طرح جوانی جمعیت سایپا

آغاز فروش طرح جوانی جمعیت سایپا

آغاز فروش طرح جوانی جمعیت سایپا | نارضایتی مشتریان از کیفیت متریال خودروهای سایپا | قیمت های سرسام آور محصولات داخلی

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

این بخشنامه در تاریح ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا - آذر 1401

ساینا S اتوماتیک از همان پیشرانه M15 بهره میبرد که در تیبا و ساینا نیز پیش‌تر شاهد آن بوده‌ایم، این پیشرانه ۸ سوپاپ ۱٫۵ لیتری قادر به تولید ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور است که نیروی خود را از طریق یک گیربس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض ۶ دنده مصنوعی به چرخهای جلو منتقل میکند و شتابی صفر تا صدی در حدود ۱۵ ثانیه خواهد داشت.

گیربکس CVT استفاده شده در ساینا S، دارای سه حالت برفی، اسپرت و تیپ‌ترونیک می باشد که در مود اسپرت شتابگیری بهتری را شاهد هستیم.

در بخش آپشنها و امکانات رفاهی نیز تفاوت ساینا S دنده‌ای و ساینا S اتوماتیک در مواردی نظیر کروزکنترل، سیستم محدود کننده سرعت یا اسپید‌لیمیتر، سیستم نشانگر فشار باد لاستیک (TPMS) و سیستم دستیار شروع حرکت در سربالایی یا همان HAC می‌باشد و متاسفانه همچنان خبری از مانیتور در نسخه‌های اتوماتیک ساینا S نیست و احتمال دارد در نسخه‌های فول آپشن ساینا و کوییک با تیپ G شاهد آپشنهای بیشتری نظیر کیلس استارتر، مانیتور، دوربین عقب، سیستم کترل پایداری و موارد دیگر نیز باشیم.

در ساینا S اتوماتیک از دریچه‌گاز برقی به جای سیمی استفاده شده است و همچنین سیستم برقی خودرو تغییرات قابل توجهی داشته است که در ساینا اتوماتیک مدل ۹۷ نیز شاهد آن بودیم که امیدواریم در ساینا S اتوماتیک که به زودی قرار است به بازار عرضه شود مشکلات قدیمی نظیر از کار افتادن گیربکس اتوماتیک بعد از ترافیکهای سنگین و داغ شدن شدید جعبه دنده، مشکلات سیستم برقی خودرو و بالا رفتن ناگهانی دمای آب برطرف شده باشد تا خریداران این محصول با دردسرهای کمتری مواجه باشند.

مطالعه بیشتر  توضیحات طرح تبدیل حواله ایران خودرو در آذرماه 1401

ساینا.اس CVT دارای فرمان برقی (EPS) است که علاوه بر کاهش نیروی لازم برای چرخش فرمان با حذف پمپ هیدرولیک به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت کشنده های فردا دیزل اعلام شدند. 

mortazavi

متقاضیان با نوبت آبان ماه وجه خودروی فیدلیتی را کامل کنند….

mortazavi

سه راهکار اصلاح بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.