مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز فروش دیگنیتی و فیدلیتی توسط گروه بهمن

آغاز فروش دیگنیتی و فیدلیتی توسط گروه بهمن

آغاز فروش دیگنیتی و فیدلیتی توسط گروه بهمن | نارضایتی مردم از کیفیت موتور فیدلیتی | عرضه با قیمت های سرسام اور

شرایط پیش ثبت نام طرح فروش نقدی خودروی دیگنیتی پرایم و فیدلیتی به صورت آنلاین از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳ روز به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

ایــن مرحلــه از پــیش ثبت نــام صــرفاً بــه صــورت آنلایــن و از طریــق ســامانه یکپارچه انجام می شود: sale.iranecar.com

– امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است.
– نداشتن پلاک فعال انتظامی جهت پیش ثبت نام متقاضیان الزامی می باشد.
– عدم خرید خودرو از سایر خودروسازان طی ۴۸ ماه گذشته

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور در واقع نسخه فیس لیفت پرایم است که سپرهای عقب و جلو و همین‌طور جلوپنجره آن تغییر یافته است. امکانات درون کابین نیز بهبود پیدا کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاربردسیستم صوتی Pioneer اشاره کرد.

ولی مهم‌ترین تفاوت پرستیژ نسبت به پرایم، مشخصات فنی موتور است. پرایم از موتور توربوی ۱٫۵ لیتری استفاده می‌کند، حال آنکه قدرت پرستیژ از طریق یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری تأمین می‌شود. این موتور، به سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز بوده و حداکثر قدرت آن به ۲۳۰ اسب بخار (با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر) می‌رسد که از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها وارد می‌شود.

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مطالعه بیشتر  عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد

البته در سال ۲۰۱۹ یک موتور قوی‌تر ۱٫۶ لیتری هم برای جتور X70 معرفی شده بود که انتظار می‌رفت گروه بهمن از آن نسخه برای نمونه عرضه شده در کشور استفاده کند اما با این حال موتور ۱٫۵ لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است.

این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر “حتی خارج از نمایندگی بهمن” خواهد بود.

نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است.

هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند.

همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.

فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد. البته مصرف سوخت ۷٫۵ لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.

از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که نوید یک سواری قابل قبول را به ما می‌دهند.

مطالعه بیشتر  آغاز فروش فوری محصولات سایپا + بخشنامه

طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی - تیر 1401

طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی - تیر 1401

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصمیم برای واگذاری سهام تودلی ایران خودرو و سایپا

mortazavi

عرضه خودروهای ۱۴۰۲ از طریق بورس کالا

mortazavi

معرفی خودروی چانگان CS55 Plus در نمایشگاه مشهد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.