مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز طرح فروش فوری آریزو ۶ پرو

آغاز طرح فروش فوری آریزو 6 پرو

آغاز طرح فروش فوری آریزو ۶ پرو | تغییرات کم نسبت به نسل قبلی | ایمنی نامشخص این خودرو

فروش اقساطی خودرو جدید آریزو ۶ پرو شرکت مدیران خودرو مطابق جدول پیوست آغاز گردیده است.

شرکت چری در سال ۲۰۱۸ یک سدان نسبتا لوکس با نام آریزو جی ایکس یا همان آریزو ۶ را راهی میدان کرد.

این خودرو تا سال ۲۰۲۱ تحول خاصی را تجربه نکرد، اما در این سال پای اولین نسخه فیس‌لیفتش به بازار چین و سایر کشورها باز شد.

آریزو ۶ پرو که در چین با عنوان «آریزو ۵ پلاس» شناخته می‌شود، درواقع با دو نوع فیس‌لیفت مختلف به مشتریان چینی تحویل داده می‌شود.

نسخه پرو آریزو ۶ در واقع مدل فیس لیفت از نسخه قبلی محسوب می شود و با توجه به عدم تغییرات فنی، تنها از نظر طراحی ظاهری در بخش های جلو و عقب به روز شده و تغییراتی اندک را در فضای کابین تجربه کرده است.

فونیکس آریزو ۶ پرو (Arrizo 6 Pro)، از لحاظ فنی هیچ‌گونه تفاوتی با نسخه فعلی ندارد و همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس سی وی تی ۹ سرعته را به منظور تامین نیرو محرکه خود استخدام کرده است. پیشرانه‌ای با قدرت ۱۴۷ و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر.

به این ترتیب انتظار می‌رود شتاب صفر تا صد رسمی آریزو ۶ پرو چیزی نزدیک به ۹ ثانیه باشد، هرچند در آزمون‌های تجربی این میزان به بالاتر از ۱۰ ثانیه نیز می‌رسد.

حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از دیگر ویژگی‌های فنی آریزو ۶ پرو به شمار می‌رود. این خودرو ۱۳۴۴ کیلوگرم وزن دارد و باک بنزین آن هم پذیرای ۴۸ لیتر سوخت خواهد بود.

مطالعه بیشتر  با کیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شدند

بدون شک این خودرو نسبت به آریزو ۶ معمولی امکانات بیشتری را دارا خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

اضافه شدن رادارهای نقطه کور و کنترل خطوط بین حرکت در کنار تهویه مطبوع اتوماتیک، از جمله بهبود آپشن های رفاهی و کمک رانندگی است که زمینه ساز افزایش قیمت آریزو ۶ پرو را از حدود ۹۴۰ میلیون تومان (نسخه معمولی) به ۱٫۰۶ میلیارد تومان- یک میلیارد و شصت میلیون تومان (در نسخه فیس لیفت) ایجاد کرده است.

سیستم کروز کنترل، صندلی‌ راننده با تنظیمات برقی در ۶ و گودی کمر در ۴ جهت، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی کنسول مرکزی، صفحه تمام دیجیتال پشت آمپر، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، آینه‌های تاشونده برقی، سانروف، سنسورهای پارک در هر دو انتها، دوربین ۳۶۰ (داینامیک عقب، جلو و جانبی)، استارت دکمه‌ای، روکش صندلی‌های چرمی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل باد تایرها، نورپردازی داخلی خودرو با ۶۴ رنگ و …

انتظار می‌رود امکانات ایمنی به شرح زیر در این سدان نیمه لوکس موجود باشد و سطح امنیت کاربران را تا حد امکان بالا ببرد:

سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم ترمز کمکی، رادار هشدار نقاط کور، هشدار تغییر لاین، هشدار ترافیک جانبی، سنسورهای پارک در جلو و عقب، دوربین ۳۶۰، ورود بدون کلید، شش کیسه هوای SRS سرنشینان جلو و جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد .

 

طرح فروش اقساطی خودرو جدید آریزو6 پرو - مرداد 1401

4/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

می‌توان افزایش تولید خودرو را رقم زد

سجاد ناجی

جدیدترین تغییرات رانا: سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته دستی

mortazavi

هیچ خبری از ایین نامه واردات خودرو نیست

نویسنده ارشد

نظر دهید.