مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز طرح فروش اعتباری پرشیا خودرو

فروش اعتباری پرشیا خودرو | خودرو بی ام و و مینی | فروش اعتباری خودرو |  شرکت پرشیا خودرو 

انواع خودروهای بی ام و و مینی طرح پیش فروش اعتباری شان آغاز شده است…

انواع خودروهایی مانند بی ام و و مینی با پیش پرداخت ۲۰،۳۰،۴۰،۵۰درصدی در سراسر کشور فروش اعتباری این خودروها را آغاز کرده اند.

به گزاش ۲۲ شرقی، شرکت پرشیا خودرو به عنوان یک شرکت ارائه دهنده فروش و خدمات بعد از فروش برای خودروهایی مانند بی ام و و مینی که با استقبال بالایی نیز همراه است، این طرح را برای مشتریان قرار داده اند تا با انتخاب پیش پرداخت بتوانند خرید اعتباری خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را به صورت چک ۱۲ ماهه می توانند پرداخت کنند.

فروش اعتباری پرشیا خودرو | خودرو بی ام و و مینی | فروش اعتباری خودرو |  شرکت پرشیا خودرو 
 خودرو بی ام و و مینی 

ضمن اینکه تمامی خودروهای برند بی ام و  که به وسیله شرکت پرشیا خودرو عرضه شده اس در این طرح فروش، دارای گواهی تاییدیه سلامت فنی و بدنه Persia Khodro Premium Selection  هستند که علاوه بر آن تاییدیه اصالت مدارک بوده و به همراه گارانتی به مشتریان عرضه می شود.

افرادی که قصد خرید این مدل خودروها را دارند می توانند به تمامی نمایندگی ها و عاملیت مجاز پرشیا خودرو اقدام به خرید کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۳ تماس گرفته و یا از طریق وب سایت بی ام و لند به آدرس اینترنتی www.bmwland.ir مراجعه کنند که تمامی کارکنان آماده پاسخگویی به درخواست شما هستند.

در مورد خودروهای وارداتی که عوامل زیادی بر قیمت آنها دخیل هستند نمی توان نظری داد اما برای خودروهای داخلی که در کشور تولید می شوند برخی عامل ها هستند که این عوامل باعث می شوند قیمت خودرو همیشه در نوسان باشد با مراجعه به مطلبی که با ذکر جزئیات در مورد  نحوه قیمت گذاری خودرو چگونه است؟  می توانید این عوامل افزایش یا کاهش قیمت را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر  طرح ساماندهی خودرو برای سومین بار رد شد

۰۹۱۵۹۰۶۶۱۰۷

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خرید دو محصول سایپا از سامانه یکپارچه (شاهین و ساینا S)

mortazavi

محصولات فونیکس و شرایط فروش براساس مصوبه شورای رقابت

mortazavi

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.