مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آغاز ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل

آغاز ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل

آغاز ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل | کیفیت نامشخص محصولات بهمن موتور | معلوم نبودن خدمات پس از فروش

شرایط ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

شرکت بهمن دیزل شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن دیزل به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد و وجه واریز شده به حساب مبداً مسترد خواهدشد.

معرفی کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار)

کامیونت فورس ۶ تن (خوابدار) از نظر مشخصات فنی کاملا شبیه به کامیونت فورس ۶ تن است و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند این است که این نوع کامیونت با کابین عرضه می شود.

موتور به کار رفته برای کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار)، از نوع ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم،۱۶ سوپاپه است و به امکاناتی نظیر توربوشارژر و اینترکولر تجهیز شده است.

قدرت موتور کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار) همانند کامیونت فورس ۶ تن ۱۵۵ اسب بخار، میزان گشتاوری آن ۴۹۱ نیوتن متر و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

فورس ۶ تن (کابین خوابدار) به سیستم های ترمز ABS+EBD مجهز می باشد که برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شده است و مانع از سرخوردن خودرو در جاده های لغزنده می شود.

مطالعه بیشتر  واردات خودرو در اواخر شهریور و اواسط مهر ماه خواهد بود....

فورس ۶ تن (کابین خوابدار) دارای یک تخت خواب است که به منظور استراحت تعبیه شده است.همچنین صندلی های جلو نیز به تخت خواب تبدیل می شوند.

شاسی این نوع کامیونت از نوع نردبانی است و جنس باک این کامیونت از نوع آلومینیوم با ظرفیت ۲۰۰ لیتر است.

پیشرانه و تجهیزات فنی امپاور BD 500

موتور کامینز (طراحی شرکت امریکایی CUMMINS) روی امپاور نصب می‌شود. این پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربودیزل ۱۱/۸ لیتر حجم دارد و ۴۹۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور بردقیقه تولید می‌کند. نهایت گشتاور امپاور، ۲۳۰۰ نیوتن‌متر است که در ۱۱۰۰ دور بردقیقه ارائه می‌شود.

سیستم سوخت رسانی این مدل، طراحی بوش آلمان و گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ نیز توسط ZF آلمان تامین شده است. فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی هم طراحی بوش آلمان خواهد بود.

امپاور BD 500 در کلاس کشنده‌های ۱۸ تن ساخته می‌شود و ۷۳۰۰ کیلوگرم وزن خالص دارد.

باک سوخت آلومینیومی این خودرو، ۹۴۰ لیتر شامل دو بخش ۵۵۰ و ۳۹۰ لیتری با مخزن ادبلو ۸۵ لیتری خواهد بود.

ادبلو یا مایع اگزوز دیزل (Diesel Exhaust Fluid DEEF) که در ایران و اروپا به نام ادبلو (Adblue) معروف شده، براساس استاندارد ISO 22241 محلولی با ترکیب اوره است که به‌طور گسترده در خودروهای دیزل یورو ۵ و یورو ۶ استفاده می‌شود.

این محلول یک مایع مصرفی در قسمت کاتالیست خودروهای دیزل است و میزان گازهای سمی اکسیدهای نیتروژن NOx را به میزان بسیار زیاد کاهش می‌دهد.

ریتاردر نصب شده روی امپاور BD500 ساخت ZF آلمان است و پنج حالت مختلف دارد.

ریتاردر تجهیزی مهم برای کمک به ترمزگیری کامیون‌های سنگین و نیمه سنگین یا خودروهای دارای وزن بالا است.

مطالعه بیشتر  افزایش تولید 2 برابری خودروهای تجاری در بهمن دیزل

وقتی ریتاردر عمل می‌کند، صدایی شبیه به تخلیه‌ی باد شنیده می‌شود. این بخش با نام ترمز کمکی نیز معروف است، چراکه مرتبط با لنت‌ها نیست و از طریق اعمال نیروی بازدارنده روی قسمت‌های فنی (مثل گیربکس) کار می‌کند.

ریتاردر در کاهش سرعت نقش  دارد و برای توقف کامل طراحی نشده‌ است.

فروش نقدی کامیون و کامیونت های بهمن دیزل - خرداد 1401

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دناپلاس خودرویی مناسب برای صادرات به کشورها….

mortazavi

مخالفت دیوان عالی کشور با افزایش قیمت خودروها

سجاد ناجی

افزایش قیمت ۹۰۰ میلیونی لاماری ایما در بازار آزاد

سجاد ناجی

نظر دهید.