مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

آخرین تغییرات در مورد واردات خودرو

آخرین تغییرات در مورد واردات خودرو

آخرین تغییرات در مورد واردات خودرو | اظهارات بی فایده در مورد واردات | جلوگیری از واردات از سوی افراد خاص

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور کارشناسان دولتی و خصوصی، قطعه‌سازها، مرکز پژوهش‌های مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین یکی از اعضای شورای نگهبان برگزار و نقطه‌نظرات به اشتراک گذاشته شد.

حجت‌الله فیروزی در مورد آخرین وضعیت مصوبه واردات خودرو و ماده ۴ اظهار کرد: بعد از آن که طرح واردات خودرو در قالب ماده چهار در صحن مجلس تصویب شد.

شورای نگهبان ابهاماتی را در این مورد مطرح کرد . در حال حاضر نیز کمیسیون صنایع در حال بررسی است که به این ابهامات پاسخ دهد تا دوباره در صحن مجلس مطرح شود.

وی افزود: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور کارشناسان دولتی و خصوصی، قطعه‌سازها، مرکز پژوهش‌های مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین یکی از اعضای شورای نگهبان برگزار شده و نقطه‌نظرات به اشتراک گذاشته شد.

آقای طحان نظیف که نماینده شورای نگهبان و یکی از حقوقدانان این شورا هستند در این جلسه ابهام‌ها را برای کمیسیون مطرح کردند تا مرتفع شود.

فیروزی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع تشکیل شود تا نظر دولت را هم در مورد این ابهامات بگیریم.

ولی متاسفانه آقای وزیر نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند و موضوع به جلسه بعدی کمیسیون صنایع که روز یکشنبه برگزار می‌شود موکول شد. امیدواریم در این جلسه ابهامات مرتفع شود تا طرح دوباره برای رای‌گیری به صحن رفته و به شورای نگهبان ارسال شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اتفاق مثبت در این مورد این بود که شورای نگهبان ایرادی به مصوبه مجلس نگرفته، تنها چند ابهام وجود داشت که برای رفع ابهام به مجلس ارجاع دادند.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  برنامه تولید پیکاپ هانتر پلاس در زامیاد

مطالب مرتبط

سه راهکار اصلاح بازار خودرو

سجاد ناجی

خودروی دنا با قیمت در پنجشنبه ۴ آبان ماه

mortazavi

جدول قیمت انواع تندر یا ال نود در ۲۴ مهر

mortazavi

نظر دهید.