مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

برنامه های آتی عرضه خودروهای وارداتی به چه صورت است!؟

برنامه های آتی عرضه خودروهای وارداتی به چه صورت است!؟ به گفته رئیس سازمان توسعه و تجارت برنامه آتی عرضه خودروهای وارداتی اعلام شده است که در این خصوص توضیحاتی را در ادامه شرح خواهیم داد...

برنامه های آتی عرضه خودروهای وارداتی به چه صورت است!؟

به گفته رئیس سازمان توسعه و تجارت برنامه آتی عرضه خودروهای وارداتی اعلام شده است که در این خصوص توضیحاتی را در ادامه شرح خواهیم داد…

از صبح روز گذشته، شش مدل جدید از خودروهای وارداتی توسط پنج شرکت واردکننده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی معرفی شدند. در حال حاضر، دارندگان اولویت در این سامانه می‌توانند از میان این شش محصول، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. مدل‌های شامل کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، جتا VS7، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 جزو این شش خودروی جدید و وارداتی قرار می‌گیرند. همچنین شرکت‌های کوشا خودرو، KTL، ماموت خودرو، سایپا و پارس خودرو مسئولیت عرضه این خودروها را دارند.

رئیس سازمان توسعه تجارت در مورد آغاز عرضه این شش خودرو اعلام کرد: «از صبح امروز مشتریان می‌توانند برای ثبت درخواست خودروهای کره‌ای و چینی حاضر در سامانه اقدام کنند. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از افراد خودروی مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند و همچنان روند ثبت نام ادامه دارد».

با افتخار و بر اساس اطلاعات به دست آمده، هدی ضیغمی در خصوص نحوه پرداخت به ثبت نام‌ها اظهار داشت: “از این لحظه، مشتریان قادر به ورود به سامانه و انتخاب خودرو خود هستند. در این فرآیند، اولویت اختصاص خودروهای وارداتی به مردم از طریق اعلام آن در سامانه می‌باشد. در صورتی که تقاضا برای خرید خودرویی بیش از ظرفیت موجود باشد، ثبت نام‌های اضافی به لیست رزرو منتقل خواهند شد.”

احتکار هایما لو رفت…

با افتخار و بر اساس اطلاعات به دست آمده، رئیس سازمان توسعه تجارت در خصوص شرایط عرضه خودروهای وارداتی اظهار داشت: “در حال حاضر تنها خودروهایی به سامانه ارسال می‌شوند که محموله آن‌ها در خاک کشور حاضر است و از سوی واردکنندگان فرایندهای مرتبط با اخذ مجوزهای استاندارد، محیط زیست، تخصیص ارز، سازمان حمایت و … را طی کرده‌اند. به عبارت ساده‌تر، امروز هر خودرویی در سامانه عرضه می‌شود و تعدادی که توسط واردکنندگان دعوت می‌شوند، خودروی مورد نظر در کشور حضور دارد و پس از قیمت‌گذاری نهایی، به زودی شماره‌گذاری خواهد شد.”

مطالعه بیشتر  وعده خودروسازان برای تحویل خودرو

هدی ضیغمی در مورد مشتریان رزرو برای هر خودرو اظهار داشت: “در صورتی که مشتری در لیست رزرو محصولی مانند چانگان CS35 پلاس حضور داشته باشد، امکان ویرایش درخواست خود و انتخاب یک خودروی دیگر وجود دارد. همچنین در نوبت‌های آینده، در صورت عرضه خودروی جدید، امکان ویرایش انتخابات نیز وجود دارد.”

سازمان توسعه تجارت برای عرضه خودروهای وارداتی در آینده چه برنامه ای دارد؟

با تایید مدیرعامل سازمان توسعه تجارت آغاز شده است. به تعبیر رسمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاق می‌شود: “در هفته جاری، شش مدل خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به فروش رسیده‌اند. در روزهای پیشرو، با توجه به موجودی‌ها و برنامه‌های واردکنندگان، عرضه خودروها ادامه خواهد یافت. در هفته آینده، محصولات دیگری نیز در این سامانه عرضه می‌شوند که شامل خودروهای ژاپنی نیز خواهند بود.”

ضیغمی در پایان بیان کرد: “برنامه ما این است که هرچه سریعتر مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و در کمترین زمان ممکن، فرایند تحویل خودروها اتفاق بیافتد. خوشبختانه امروز چانگان CS35 پلاس به دست مشتریان رسیده است و تحویل آن ادامه دارد. برای سایر خودروهای وارداتی هم برنامه‌ای داریم تا فرایند تحویل خودرو تسریع شود و متقاضیان بتوانند خودروی وارداتی خود را هرچه سریعتر تحویل بگیرند.”

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودرو مونتاژی ۱۰۰ میلیون افزایش قیمت خورد (قیمت جدید هایما امروز)

mortazavi

حتی دستور رئیس جمهور هم دردی از بازار خودرو دوا نکرد

سجاد ناجی

آغاز فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.