مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

متقاضیان با نوبت آبان ماه وجه خودروی فیدلیتی را کامل کنند….

متقاضیان با نوبت آبان ماه وجه خودروی فیدلیتی را کامل کنند.... افرادی که قبلاً در طرح‌های "جوانی جمعیت" و "عادی" به وسیله سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نوبت آن‌ها برای ماه آبان ۱۴۰۲ مشخص شده است، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه خودروی فیدلیتی اقدام کنند.

متقاضیان با نوبت آبان ماه وجه خودروی فیدلیتی را کامل کنند….

افرادی که قبلاً در طرح‌های “جوانی جمعیت” و “عادی” به وسیله سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نوبت آن‌ها برای ماه آبان ۱۴۰۲ مشخص شده است، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه خودروی فیدلیتی اقدام کنند.

افرادی که قبلاً در طرح‌های “جوانی جمعیت” و “عادی” از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نوبت آن‌ها برای ماه آبان ۱۴۰۲ مشخص شده است، می‌توانند از تاریخ ۲۲ مهر ماه تا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ اقدام به تکمیل وجه خود از طریق وبسایت bahman.iranecar.com نمایند.

در مرحله ثبت نام آنلاین، لازم است متقاضی مدارک شناسایی، کدپستی، آدرس دقیق و منطقه شهرداری محل سکونت، شماره تماس، شماره شبا و شماره حساب بانکی به همراه نام بانک و کد شعبه مربوط را مطابق با اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ارائه دهد.

همچنین تکمیل وجه تنها از طریق یک تراکنش ممکن است، لذا برای رفع محدودیت سقف جابجایی در برخی کارت‌های بانکی، اقدامات لازم صورت گیرد.

متقاضیان با نوبت آبان ماه وجه خودروی فیدلیتی را کامل کنند....  افرادی که قبلاً در طرح‌های "جوانی جمعیت" و "عادی" به وسیله سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نوبت آن‌ها برای ماه آبان ۱۴۰۲ مشخص شده است، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه خودروی فیدلیتی اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش فوق العاده فردا SX5 و فردا T5 با قیمت جدید

مطالب مرتبط

جانبازان از ۶ اسفند برای ثبت نام اولیه خودروهای وارداتی اقدام کنند.

mortazavi

وزیر صمت گرانی خودرو را گردن نوسانات ارز انداخت

سجاد ناجی

اگر ماشین ندارید، حداقل یارانه بنزین را بگیرید!

mortazavi

نظر دهید.